Language

Language

آماده‌باش در تمامی سفارت‌های رژیم اسرائیل

رژیم اسرائیل از بیم تظاهرات ضدصهیونیستی علیه خود در کشورهای جهان به سفارت‌خانه‌های خود دستور آماده‌باش داد و گفت که خود را برای تخلیه در صورت نیاز آماده کنند.

به گزارش گروه سیاسی جوانان خوز، وزارت خارجه اسرائیل بعد از تحولات اردن و مصر که منجر به کشته شدن چند صهیونیست در مصر شد، از همه سفارت‌‌خانه‌های خود در سراسر جهان خواست آماده باشند.

شب گذشته کارکنان سفارت این رژیم در اردن، سفارت را تخلیه کردند و راهی تل‌آویو شدند. اردنی‌ها و فلسطینی‌های مقیم اردن شب گذشته در برابر سفارت تل‌آویو در امان و جاهای دیگر این شهر دست به تظاهرات زدند.

از سوی دیگر، وزارت خارجه رژیم اسرائیل کشته شدن دو تن از صهیونیست‌ها در اسکندریه مصر را تأیید کرد. رسانه‌های صهیونیست ساعتی پیش از کشته شدن ۶ نفر در مصر خبر داده بودند.

دیروز شنبه (۱۵ مهرماه) گروه‌های مقاومت غزه عملیاتی موسوم به طوفان الاقصی را در دفاع از مسجد الاقصی در برابر اقدامات و یورش‌های صهیونیست‌ها آغاز کردند که طی آن مقاومت توانست به داخل اراضی ۱۹۴۸ نفوذ کند. این عملیات ترکیبی از عملیات زمینی، هوایی، دریایی و موشکی بود و بنا به اذعان صهیونیست‌ها و ناظران، بی‌سابقه‌ترین عملیات ضداسرائیلی در طول تاریخ اشغال اراضی فلسطین در هفت دهه گذشته بود.

در نتیجه این عملیات بنا به آمار رسمی ۵۰۰ نفر و بر اساس غیررسمی تا ۷۰۰ نفر از نظامیان و غیرنظامیان صهیونیست در اراضی داخلی فلسطین کشته شده‌اند و نزدیک به دوهزار نفر نیز زخمی شده‌اند و صدها تن دیگر به اسارت در آمده‌اند. رژیم اسرائیل در واکنش به این عملیات، دیوانه‌وار غزه را از زمین و آسمان هدف قرار داد که بر اثر آن تاکنون، ۳۲۰ نفر بنا به آمار وزارت بهداشت غزه شهید شده و صدها تن دیگر زخمی شده‌اند.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

استفاده رایگان کودکان بی‌سرپرست از اماکن ورزشی اهواز در تابستان
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار اهواز، ۱۳ تیرماه ۱۴۰۲
حضور دانشجویان خوزستانی در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان
قهرمانی فرنگی کار خوزستان درمسابقات جوانان جهان
بیانیه سپاه: اسرائیل به پایان خود نزدیک می‌شود
وزیر خارجه لبنان: هیچ مسئله پیچیده‌ای درباره ترسیم مرزهای دریایی با سوریه وجود ندارد
دستگیری سارق معابر در شوش
کشتی آزاد قهرمانی جهان| ۲ نقره و یک برنز برای ایران در ۴ وزن نخست
محفل انس با قرآن کریم در حضور امام خامنه‌ای برگزار شد
خوزستان ، سوگوار شهادت حضرت مولی المتقیان (ع)

سرخط اخبار کل

1400102608354184424541224
11379047_868
10949885_847
b53k_black_kite-_500_inds-_abadan-_20_dey_1397-_keramat_hafezi
8527790_904
8596302_753

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *