پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

اربیل CPU ترور و دانشگاه اسرائیلی پرورش تروریسم‌+ گزارش تصویری

نشست بررسی تحولات منطقه با محوریت حملات پهپادی به گروه‌های معاند در پاکستان و عراق با حضور جمعی از اساتید استان در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد .

به گزارش گروه سیاسی جوانان خوز ، دکتر شهریاری معاون سیاسی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در جمع اسایتد دانشگاه‌های استان در دانشگاه شهید چمران اهواز ضمن تقدیر از تلاش‌های علمی و دانشگاهی اساتید و تبریک فرا رسیدن بهمن ماه ، بیان کرد ؛ دشمن همیشه روی دانشجو و فضای دانشگاه حساب کرده و می‌کند ، بگونه‌ای که سعی کرده سیاه‌نمایی کند که انقلاب دستاوردی نداشته و کار نکرده است .

وی افزود ؛ در طول تاریخ ، آرزوی ایرانیان برای اینکه سرنوشت خود را بنویسند بوده است ، یک بار در زمان مشروطه شیخ فضل‌الله نوری و بار دوم حضرت امام خمینی(ره) این آرزو را با رهبری و پیروزی انقلاب اسلامی به واقعیت تبدیل کرد .

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان خوزستان در ادامه سخنرانی به بررسی تحولات منطقه و حملات پهپادی ایران پرداخت و گفت ؛ چند منبع ترور وابسته به اسرائیل در اربیل عراق است ، در واقع CPU یا دانشگاه پرورش تروریسم اسرائیل در اربیل برای منطقه بوده که مورد هدف قرار گرفت ، و بازوی این منبع پرورش تروریسم در کوه‌های سبز پاکستان مورد حمله پهپادی قرار گرفت .

شهریاری بیان کرد ؛ وقتی شرایط جامعه به مطالبه عمومی برسد و مردم انتظار انتقام داشته باشند ، اولویت نظام برای زدن ، آن جایی است که نظام چند سال روی آن کار کرده ، که مطالبه شد و اربیل زده شد .

معاون سیاسی سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان افزود ؛ ما اربیل را زدیم ، ولی باید در نظر داشت که ۷۰٪ محتوای مجازی عراق ، توسط آمریکا و انگلیس تولید می‌شود .

دکتر شهریاری با بیان اینکه ایران می‌تواند بر اساس دفاع مشروع سرزمینی از امنیت خود دفاع کند ، اظهار کرد ؛ بر اساس دفاع مشروع ، ایران می‌تواند گروه‌های تروریستی که به امنیت کشور آسیب می‌زنند را مدیریت و کنترل نماید .

سرهنگ شهریاری گفت ؛ حاکمیت پاکستان در برابر منطقه کوه‌های سبزِ خود ناتوان مانده و توان اعمال قدرت نداشت ، در صورتیکه پاکستان ایران را به جهت ارتقاء امنیت داخلی خود محق دانسته ، هر چند که محکوم کرده است.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان خوزستان ادامه داد ؛ پاکستان برای مدیریت افکار عمومی و جلوگیری و پاسخ با مدیریت تحقیر هندی‌ها اقدام نمود ، و اعلام کردند ما ایران را نزدیم بلکه BLF جبهه آزادیبخش بلوچستانِ پاکستان را مهار کردیم .

وی افزود ؛ با اینکه ایران در برابر دشمنی اتمی مشترکی به نام هندوستان عقبه استراتژی پاکستان است ، ولی دو طرف مرزهای دو کشور بلوچ‌های ایرانی و پاکستانی هستند که دنبال ناامنی و تجزیه‌طلبی بودند که باید مدیریت می‌شدند .

دکتر شهریاری اظهار کرد ؛ ایران و پاکستان در تاریخ از لحاظ فرهنگی و زبانی دو کشور دوست و برادر بوده‌اند ، در جنگ کشمیر کنار پاکستان بوده ، و در جنگ حزب بعث عراق با ایران صدها هزار پاکستانی کنار ایران حضور داشته‌اند .

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان خوزستان بیان کرد ؛ ۳۰ میلیون شیعه پاکستانی برادران ایران هستند و از طرفی جمعیت بالای سنی پاکستان دوستدار ایران هستند .

سرهنگ شهریاری با اشاره به اهداف مشترک این و پاکستان بیان کرد ؛ در روز ۲۶_ دی ماه ۱۴۰۲ هنگام حادثه‌ حمله پهپادی به کوه‌های سبز که مقر تروریسم بوده ، دو کشور ایران و پاکستان رزمایش مشترک داشته اند .

معاون سیاسی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در پایان به بیان پیام‌های صادره از مقامات پاکستان اشاره کرد و گفت ؛ ارتش پاکستان پیغام داد ، ما خواهان گفتگو با کشور ایران هستیم که مسائل را مثل دو برادر حل و فصل کنیم _ وزارت خارجه پاکستان پیغام ارسال کرد ؛ پاکستان مردم ایران را دوست دارند و علاقه‌ای به تشدید تنش با این کشور را نداریم _ رئیس جمهور پاکستان پیام صادر کرد و گفت؛ ما خواهان گفتگو با کشور ایران هستیم که مسائل بین دو کشور برادر حل شود .

اربیل cpu ترور و دانشگاه اسرائیلی پرورش تروریسم‌+ گزارش تصویری اربیل cpu ترور و دانشگاه اسرائیلی پرورش تروریسم‌+ گزارش تصویری اربیل cpu ترور و دانشگاه اسرائیلی پرورش تروریسم‌+ گزارش تصویری اربیل cpu ترور و دانشگاه اسرائیلی پرورش تروریسم‌+ گزارش تصویری اربیل cpu ترور و دانشگاه اسرائیلی پرورش تروریسم‌+ گزارش تصویری

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

آنچه باید از فشار خون اولیه و ثانویه بدانید
دستگیری شیاد سایبری در خوزستان
توزیع بسته های نوشت افزار میان دانش آموزان مددجو کرخه
برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر
تخصیص فاینانس یک میلیارد دلاری به طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در استان
ناو شهید سلیمانی دارای ۱۶ تیر موشک پدافندی نواب و ۶ تیر موشک صیاد است
قطع شدن برق برخی از منطقه لشکر آباد اهواز
صفحه نخست روزنامه‌های دوشنبه ۱۲ تیر ماه
برگزاری مراسم گرامیداشت شهید آیت‌الله رئیسی در شرکت آب و فاضلاب اهواز+تصویر
نایب قهرمانی کماندار خوزستان در مسابقات کشور

سرخط اخبار کل

9787956_885
10204723_173
IMG_۲۰۲۲۰۳۱۶_۱۵۲۵۰۶
171218485
14078115_978
1401061710195689126051544

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *