پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

افزایش ۲۵ درصدی تولید برق در نیروگاه رامین اهواز

مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز از افزایش ۲۵ درصدی تولید برق در این نیروگاه در اوج گرمای تابستان خبر داد.

به گزارش گروه خبری جوانان خوز، محسن حافظی میزان تولید برق ۶ ماهه نخست امسال در نیروگاه رامین اهواز را ۴ میلیون و ۳۲۰ هزار و ۸۰۹ مگاوات ساعت عنوان کرد و گفت: تابستان امسال به عنوان گرمترین تابستان تاریخ جهان و استان خوزستان به ویژه شهر اهواز نیز به عنوان یکی از گرمترین نقاط جهان بود که این موضوع اهمیت و حساسیت تولید انرژی حیاتی برق را دوچندان کرده بود.

وی گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تمرکز مراکز صنعتی بر افزایش تولید، تلاشگران این نیروگاه با روحیه جهادی خود توانستند تولید این نیروگاه را در اوج پیک مصرف برق تابستان را به میزان ۲۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دهند که این دستاورد منجر به تامین آسایش مردم در این ایام شده است.

حافظی همچنین از افزایش ۲۹ مگاواتی متوسط تولید لحظه‌ای و نیز افزایش ۹ درصدی ساعت کارکرد واحد‌های تولیدی این نیروگاه در شهریور امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز  تامین برق پایدار شبکه سراسری و خدمت رسانی مستمر به مردم را مهمترین رسالت این مجموعه تولیدی برق عنوان و اضافه کرد: همواره همه تلاش خود را جهت دستیابی به اهداف و برنامه‌های تولیدی خود بکار می‌گیریم تا بتوانیم در انجام رسالت خود و خدمت رسانی به مردم عزیز سربلند باشیم.

استان خوزستان بدلیل شرایط آب و هوایی گرم و استقرار صنایع بزرگ، دومین استان پرمصرف انرژی برق پس از استان تهران است و نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و توانسته است پیک برق تابستان امسال را با وجود گرم‌ترین تابستان دهه‌های اخیر با موفقیت سپری نماید و نقش همیشگی خود را که همانا تقویت، تثبیت و پایداری شبکه سراسری برق کشور در جهت خدمت رسانی به مردم است بخوبی ایفاء کند.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

هشدار پلیس فتا به زوار اربعین درباره شایعات
ستاد امربه معروف و نهی از منکر در پی درگذشت مهسا امینی اطلاعیه صادر کرد
بنادر خوزستان در مدار توسعه و رونق اقتصادی کشور
واکنش نادال پس از صعود در تنیس آزاد آمریکا
فرماندار آبادان: آمار جانباختگان متروپل به ۲۹ نفر رسید
آیین رونمایی از «کتاب سال ریم» برگزار شد
پیگیری علت تاخیر در تکمیل مسکن مهر مددجویان بهبهان
شناخت نفرات برتر مسابفات بین المللی شطرنج جام نیشکر
برق رسانی به برخی مناطق شوشتر و گتوند
انتصاب و معارفه رئیس و دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان کرخه

سرخط اخبار کل

3472163
9132250_640
1400051316222174123314914
9976510_716
9627951_415
14010930000642_Test_PhotoN

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *