پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

بانک‌ها در حد توان موظف به ارائه تسهیلات و وام به واحدهای تولیدی و صنعتی هستند

سرپرست معاونت امور هماهنگی اقتصادی استانداری خوزستان، در نشست ستاد تسهیل شادگان عنوان کرد: بانک‌ها در حد توان موظف به ارائه تسهیلات و وام به واحدهای تولیدی و صنعتی هستند و باید در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در شادگان نظرمساعدتری داشته باشند.

گزارش گروه خبری جوانان خوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، “محمد راضی جلالی” سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری خوزستان، امروز چهارشنبه بیست و چهارم خردادماه ۱۴۰۲، در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شادگان در فرمانداری این شهر اظهار کرد: اساسی‌ترین راهکار ایجاد اشتغال در این شهرستان، توسعه کشاورزی، رفع مشکلات واحدهای تولیدی، ایجاد صنایع جانبی خرما و حوزه گردشگری است و انتظار می رود همه دستگاه‌های متولی در رفع مشکلات این واحدها تلاش کنند.

وی با اشاره به پتانسیل‌های موجود مناسب در بخش‌های کشاورزی و گردشگری شادگان افزود: این شهرستان با وجود فولاد، بندر، کشاورزی، تالاب بین المللی و همچنین راه‌اندازی یک واحد پتروپالایش، زمینه مناسبی برای اشتغالزایی و رونق اقتصادی دارد.
سرپرست معاونت امور هماهنگی اقتصادی استانداری خوزستان خواستار همکاری بیشتر بانک‌های عامل در شادگان شد و گفت: بانک‌ها موظف به دادن تسهیلات و وام به واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل هستند.
راضی جلالی بیان کرد: بیشتر واحدهای تولیدی در شادگان نیازمند اعطلای تسهیلات بانکی هستند و با بازگشت آنها به تولید شرایط مناسب اشتغال در شادگان فراهم می‌شود.

وی افزود: راه اندازی شرکت فولاد شادگان به منظور ایجاد اشتغال در شهرستان، تسریع در روند پرداخت تسهیلات جاری تک رقمی برای کارگاه‌های بسته بندی خرما و راه‌اندازی مجدد واحدهای راکد مهمترین برنامه‌ها در جهت اشتغال و رونق اقتصادی شادگان است.

فرماندار شادگان نیز در این نشست خواستار اهتمام ویژه برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان شد و گفت: مشکلات واحدهای تولیدی راکد و تعطیل، بررسی و برای بازگشت به چرخه تولید آنها چاره اندیشی شود.

جمال صالح‌زاده بیان کرد: مدیران اجرایی شهرستان باید زیرساخت‌ها و تسهیلات لازم را برای سرمایه‌گذاری فراهم کنند و هر نوع مانعی را برای فعالیت واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال از میان بردارند.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

مطالبه جدی مردم ، مقابله با هنجارشکنان عفاف در جامعه
پوشش تحولات اوکراین| نیاز کی‌یف به دریافت حداقل ۳۰۰ سامانه پرتاب موشک چندگانه
کشف ۱۰۲ قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان
رهبر انقلاب: اربعین امسال با شکوه‌تر و معظّم‌تر از هر دوره دیگری در تاریخ برگزار شد
تولید سالانه یکهزار تن بذر کلزا در خوزستان
بیانیه مجمع نمایندگان خوزستان در محکومیت اغتشاشگران
عنوان سوم تیم مناطق نفتخیز جنوب
هشدار زرد بارندگی در خوزستان
هک بزرگترین نیروگاه خصوصی تولید برق رژیم صهیونیستی توسط گروه انتقام‌جویان
پیش بینی وقوع گرد و خاک محلی در خوزستان

سرخط اخبار کل

14001220000754_Test_PhotoN
10205058_188
9126819_460
1402061919582280328326434
1401012214512079925119774
8636745_681

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *