پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

بهره‌برداری از تاسیسات نفتی سپهر و جفیر با ظرفیت ۵۵ هزار بشکه در روز 

استاندار خوزستان گفت: تاسیسات نفتی سپهر و جفیر با ظرفیت استخراج ۵۵ هزار بشکه در روز بزودی با حضور رییس‌جمهور مورد بهره‌برداری قرار میگیرد.
به گزارش گروه خبری جوانان خوز ، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان روز جمعه ۶ بهمن ماه در سفر به شهرستان های دشت آزادگان و هویزه از تأسیسات نفتی سپهر و جفیر که توسط شرکت نفت و گاز اروندان در حال بهره برداری و توسعه است بازدید کرد.

استاندار خوزستان در حاشیه این بازدید در گفتگویی رسانه ای گفت: تاسیسات نفتی سپهر و جفیر در آینده نزدیک با حضور رییس‌جمهور رسماً مورد بهره‌برداری قرار میگیرد.

وی افزود: هم اکنون بهره‌برداری آزمایشی از این میدان نفتی با ظرفیت ۳۰ هزار بشکه در روز انجام می‌شود که این رقم در زمان بهره‌برداری به ۵۵ هزار بشکه در روز خواهد رسید و برای صادرات و استفاده در پالایشگاه ها از آن استفاده خواهد شد.

حسینی محراب اظهار داشت: برداشت از میادین مشترکی که با کشورهای عراق، عربستان، قطر و دیگر کشورهای همسایه داریم حتما باید محقق شود چون نفت سرمایه ملی محسوب میشود و این اقدام جزو اولویت های سیاست های کلان نظام ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری قید شده است.

بهره‌برداری از تاسیسات نفتی سپهر و جفیر با ظرفیت ۵۵ هزار بشکه در روز  بهره‌برداری از تاسیسات نفتی سپهر و جفیر با ظرفیت ۵۵ هزار بشکه در روز  بهره‌برداری از تاسیسات نفتی سپهر و جفیر با ظرفیت ۵۵ هزار بشکه در روز  بهره‌برداری از تاسیسات نفتی سپهر و جفیر با ظرفیت ۵۵ هزار بشکه در روز  بهره‌برداری از تاسیسات نفتی سپهر و جفیر با ظرفیت ۵۵ هزار بشکه در روز  بهره‌برداری از تاسیسات نفتی سپهر و جفیر با ظرفیت ۵۵ هزار بشکه در روز  بهره‌برداری از تاسیسات نفتی سپهر و جفیر با ظرفیت ۵۵ هزار بشکه در روز  بهره‌برداری از تاسیسات نفتی سپهر و جفیر با ظرفیت ۵۵ هزار بشکه در روز  بهره‌برداری از تاسیسات نفتی سپهر و جفیر با ظرفیت ۵۵ هزار بشکه در روز 

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

امیرعبداللهیان خطاب به بورل: کاخ سفید باید زیاده خواهی‌ها را کنار بگذارد
دمبله:سخت کوشیدم تا دوباره به تیم ملی فرانسه دعوت شوم
خطبه های عبادی_سیاسی نماز جمعه اهواز
رونمایی از پایگاه سری پهپادی نمایش قدرت از سوی ایران بود
شناور شدن ساعت کاری ادارات خوزستان در مهر ماه
آموزش تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در شوشتر
رابرت کندی دخالت القاعده در حادثه ۱۱ سپتامبر را رد کرد
تعاملات دوسویه بین رسانه‌ها بهترین اتفاق نمایشگاه رصتاست
دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه چین/ تاکید چین بر عملیاتی کردن سند ۲۵ ساله و همکاری در سازمان های بین المللی
اصلاح بخشی از شبکه فاضلاب منطقه کوی شهید رجایی (سپیدار) اهواز

سرخط اخبار کل

10232616_134
8595030_459
8764982_529
4165712
1396020914062620310670694
169692634

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *