پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

بیش از ۲۷۹ هزار تماس با واحد ارتباط با مشتریان (١٢٢) آبفا کلانشهر اهواز

سرپرست شرکت آب و فاضلاب اهواز از برقراری بیش از ۲۷۹ هزار تماس طی یکسال گذشته از سوی مشترکین آبفا اهواز با واحد ارتباط با مشتریان (۱۲۲) خبر داد.

به گزارش گروه خبری جوانان خوز ، فرزان عباسیان سرپرست آبفا اهواز  خاطر نشان کرد : طی یکسال گذشته مجموعا ۲۷۹ هزار و ۸۲۲ تماس با واحد ۱۲۲ برقرار شده که از این تعداد ۳۵ هزار و ۵۰۰ تماس مربوط به مشکلات آب و ۹۱ هزار و ۷۰۸ تماس مربوط به مشکلات فاضلاب بوده است.

وی ادامه داد: بخش دیگری از تماس ها نیز مربوط به ، قبوض، پیگیری ، انتقادات و پیشنهادات و سایر موارد نیز بوده است.

سرپرست شرکت آبفا کلانشهر اهواز با بیان این مطلب که همزمان با فرا رسیدن فصول گرم آب و هوایی و افزایش سرانه مصرف آب گفت: برای عبور از تنش آبی باید مدیریت مصرف آب و صرفه جویی را بعنوان یک الگو و اصل مد نظر قرار داد.

عباسیان اظهار کرد: افزایش سرانه مصرف آب منجر به افت و یا هدر رفت آب نیز می شود که از شهروندان تقاضا می شود نسبت به رعایت الگوی مصرف با حساسیت بیشتر عمل کنند.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

تناژ بارگیری در راه‌آهن ناحیه زاگرس ۳۰ درصد رشد داشت
تداوم ناکامی استقلال خوزستان درلیگ برتر فوتبال
منزوی غزل را از انزوا نجات داد
وزیر جهادکشاورزی: سطح کشت گلخانه‌ای کشور ۷۵ هزار هکتار افزایش می‌یابد
حماس: جنایت اشغالگران، اوضاع را در آستانه انفجار قرار داده است
اجرای ۳۹ نمایش در مراسم اربعین در ایران و عراق
کشف بیش از ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در ماهشهر و شادگان
قدردانی رئیس رسانه ملی از تلاش‌های کارکنان مرکز خوزستان در مراسم بزرگ اربعین حسینی
بهسازی جاده خروجی شهر عنبر شهرستان مسجدسلیمان
تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر ارجان بهبهان

سرخط اخبار کل

p28+(2)+copy
140206291114021628378384
10273685_951
8595918_754
169900153
1401021113523557725252634

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *