۞ امام صادق علیه السلام:
كسى كه به اوضاع زمان خود آگاه باشد، گرفتار هجوم اشتباهات نمى‌شود.

موقعیت شما : صفحه اصلی » سیاست » آب و فاضلاب اهواز » دولت
  • شناسه : 27043
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳
  • 19 بازدید
  • ارسال توسط :
بیش از ۲۷۹ هزار تماس با واحد ارتباط با مشتریان (١٢٢) آبفا کلانشهر اهواز
بیش از ۲۷۹ هزار تماس با واحد ارتباط با مشتریان (١٢٢) آبفا کلانشهر اهواز

بیش از ۲۷۹ هزار تماس با واحد ارتباط با مشتریان (١٢٢) آبفا کلانشهر اهواز

سرپرست شرکت آب و فاضلاب اهواز از برقراری بیش از ۲۷۹ هزار تماس طی یکسال گذشته از سوی مشترکین آبفا اهواز با واحد ارتباط با مشتریان (۱۲۲) خبر داد.

به گزارش گروه خبری جوانان خوز ، فرزان عباسیان سرپرست آبفا اهواز  خاطر نشان کرد : طی یکسال گذشته مجموعا ۲۷۹ هزار و ۸۲۲ تماس با واحد ۱۲۲ برقرار شده که از این تعداد ۳۵ هزار و ۵۰۰ تماس مربوط به مشکلات آب و ۹۱ هزار و ۷۰۸ تماس مربوط به مشکلات فاضلاب بوده است.

وی ادامه داد: بخش دیگری از تماس ها نیز مربوط به ، قبوض، پیگیری ، انتقادات و پیشنهادات و سایر موارد نیز بوده است.

سرپرست شرکت آبفا کلانشهر اهواز با بیان این مطلب که همزمان با فرا رسیدن فصول گرم آب و هوایی و افزایش سرانه مصرف آب گفت: برای عبور از تنش آبی باید مدیریت مصرف آب و صرفه جویی را بعنوان یک الگو و اصل مد نظر قرار داد.

عباسیان اظهار کرد: افزایش سرانه مصرف آب منجر به افت و یا هدر رفت آب نیز می شود که از شهروندان تقاضا می شود نسبت به رعایت الگوی مصرف با حساسیت بیشتر عمل کنند.

پایان گزارش/

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*