پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

تامین لوازم سرمایشی برای مددجویان کمیته امداد ماهشهر و بندر امام خمینی

کمیته امداد ماهشهر و بندر امام خمینی و شرکت پتروشیمی رازی با هدف  تامین لوازم سرمایشی شامل؛ کولر و یخچال، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش گروه شهرستانی جوانان خوز،رؤسای کمیته امداد شهرستان ماهشهر و بندرامام خمینی با دکتر اوغور اوزیگیت مدیرعامل شرکت پتروشیمی رازی دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار مدیرعامل شرکت پتروشیمی رازی گفت: این شرکت تا آنجا که در توان دارد برای کمک به محرومان و مستمندان منطقه در کنار کمیته امداد خواهد بود تا بتواند در این کار بزرگ، نقشی هر چند کوچک ایفا کند.
علی روشن، رئیس کمیته بندر ماهشهر و سمیه محیط رئیس کمیته بندر امام خمینی نیز در این دیدار با قدردانی از شرکت پتروشیمی رازی به عنوان یکی از شرکت‌های فعال منطقه در امور خیریه و عام المنفعه تاکید کردند: پتروشیمی رازی یک خیر بزرگ محسوب می‌شود که تاکنون در بخش‌های مختلف مشارکت‌های خوبی با این کمیته امداد داشته اند.
مسئولان کمیته امداد با ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های ادارات خود به ایتام و نیازمندان زیر پوشش خود و همچنین انجام مسئولیت‌های اجتماعی پتروشیمی‌های منطقه در زمینه کمک به مددجویان گفتند: برخی از شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه بویژه شرکت پتروشیمی رازی همکاری خوبی با کمیته امداد در طرح‌های مختلف داشته که قطعاً برکات این اقدامات شامل حال مددجویان و خانواده آن‌ها بوده و همچنین موجبات خیر و برکت برای آن شرکت و کارکنان خودم و خیر آن نیز خواهد شد.
هدف از انعقاد این تفاهمنامه تامین وسائل سرمایشی و لوازم منزل خانواده است.
در این تفاهم نامه که میان کمیته امداد شهرستان ماهشهر و بندر امام خمینی از یک طرف و شرکت پتروشیمی رازی از سوی دیگر منعقد شده و به امضای مدیر عامل شرکت پتروشیمی رازی و مدیر کل کمیته امداد استان خوزستان رسیده است، مقرر شده که مبلغ ۵۰ میلیارد ریال توسط شرکت پتروشیمی رازی و ۵۰ میلیارد ریال از سوی کمیته امداد تامین اعتبار و از این طریق تعداد ۳۰۰ دستگاه کولر گازی و ۱۵۰ دستگاه یخچال فریزر خریداری و تحویل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر و بندر امام خمینی شود.
پایان گزارش/
4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

خرید بیش از ۲۴ هزار تن گندم در خوزستان
درخشش بانوی خوزستانی در جایزه بزرگ تفنگ زنان
رئیسی: آمریکایی‌ها از هر حرکت نوآورانه ملت ایران خشمگین و از مشکلات و ناامنی‌ها خوشحالند
رسانه‌های داخلی در بازی طراحی شده واشنگتن و تل آویو قرار نگیرند
استانداری خوزستان: عبور تا اطلاع ثانوی از مرز شلمچه و چذابه ‌ممکن نیست
افزایش یادگیری دانش آموزان با تغذیه سالم
دپو 110 میلیاردی کالای قاچاق در اهواز لو رفت
۲ فروند شناور تجاری حاوی ‌لوازم خانگی قاچاق ‌در خلیج فارس توقیف شد‌
پنجره واحد دولت در استان راه اندازی شود
خواص مرزه از نابودی انگل‌های روده تا تسکین درد‌های مفصلی

سرخط اخبار کل

8619802_771
1401030216285554625376514
9260188_909
8675816_646
9774046_738
8491943_103

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *