Language

Language

تکمیل طرح فاضلاب شادگان با انعقاد قرارداد میان آبفا خوزستان و بانک سپه

به منظور تکمیل طرح فاضلاب شادگان، قراردادی میان آب و فاضلاب خوزستان و بانک سپه به مبلغ ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان منعقد شد.

به گزارش گروه شهرستانی جوانان خوز، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت:  قراردادی به ارزش ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای طرح فاضلاب شادگان با استفاده از تسهیلات ماده ۵۶ بین شرکت آب و فاضلاب خوزستان و بانک سپه به امضا رسید.

محمدرضا کرمی‌نژاد افزود: دولت سیزدهم از همان روز اول، اهتمام ویژه‌ای به استان خوزستان به ویژه بخش آب و فاضلاب داشته به گونه‌ای که امروز یکی دیگر از گام‌های مهم زیرساختی برای تکمیل فاضلاب شادگان وارد فاز اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: اختیار‌های کافی به آبفا داده شد تا از همه ظرفیت‌های استان مثل تملک دارایی‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی ارگان‌ها در جهت رفع مشکلات فاضلاب نقاط مختلف استان استفاده شود.

کرمی نژاد به طرح‌های فاضلاب شهر‌های استان با استفاده از تسهیلات ماده ۵۶ اشاره و اضافه کرد: خوزستان به لحاظ استفاده از تسهیلات ماده ۵۶ رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

وی می‌گوید: تاکنون تکمیل طرح فاضلاب شهر‌های خرمشهر، آبادان و شادگان در مرحله اجرا قرار گرفته و هفته آینده فاضلاب مسجدسلیمان را در دستور کار داریم.

به گفته کرمی نژاد؛ روند اجرایی شبکه فاضلاب شهر خرمشهر از ابتدای دولت سیزدهم با سرعت خوبی در حال انجام است و اکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با تخصیص اعتبارات لازم، شبکه فاضلاب این شهرستان تکمیل می‌شود.

وی گفت: تاکنون ۳۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در شادگان کار شده، همچنین ۱۵ ایستگاه پمپاژ ساخته شده و یک تصفیه‌خانه را وارد مدار کردیم که پساب آن در صنعت فولاد قابل استفاده است.

کرمی نژاد افزود: ۶۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب شهرستان به همراه ساخت ۳ ایستگاه پمپاژ شهید منتظری، صوفی‌آباد و مصیب باقی مانده که با تزریق اعتبار لازم، تکمیل خواهد شد.

وی به تکمیل شبکه فاضلاب شادگان تا آخر امسال اشاره و اضافه کرد: تا پایان سال آینده نیز بازسازی ۱۵ ایستگاه پمپاژ انجام و طرح فاضلاب شادگان به عنوان اولین شهر استان به صورت کامل عملیاتی خواهد شد.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

پیگیری مشکلات منطقه کم برخوردار کوی سیاحی اهواز
استاندار خوزستان: ۳۰ روستای آبادان به طور کامل از نعمت آب شرب برخوردار شد
توافق تبادل برق بین ایران و ترکیه
چگونگی بهره‌برداری قدرت‌های بزرگ از سازمان‌های جاسوسی و اطلاعاتی
پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ۲۸ خرداد
نیروگاه رامین اهواز پای کار تولید برق
تشکیل شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در خوزستان
حکیم خطاب به سفیر آمریکا: عراق نمی‌خواهد گذرگاهی برای تهدید همسایگان باشد
تائید ورود زباله و فاضلاب به رودخانه دز
رییس سازمان انرژی اتمی: دست ایران در مذاکرات پُر است

سرخط اخبار کل

10063471_578
9787439_538
8610218_219
8878502_111
1402080219464590228637604
efafvahejab

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *