پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

دیدار پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام اهواز با نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان

پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام اهواز با نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان دیدار کردند .

به گزارش گروه سیاسی جوانان خوز  ، در اولین روز از هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و در آستانه سالگرد شهادت اسوه علم و عمل آیت الله شهید مرتضی مطهری ، تعدادی از پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام اهواز با نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان دیدار نمودند .

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در سخنانی گفت؛ امام راحل(ره) می فرمود اگر علمِ توحید باشد اما تزکیه نفس نباشد ، مفید نیست. پس اگر علم توحید باشد اما انسان را به خداوند متعال نزدیک نکند ارزشی ندارد.

ایشان با بیان اینکه خودسازی در رأس فرمایشات امامین انقلاب اسلامی است ، ادامه دادند: تفاوت سپاهیان اسلام با دیگر سپاهیان در اعتقاد به خداوند‌ متعال است. در قبل از انقلاب اسلامی شرع و دین جایگاهی در میان نظام نداشت. همزمان با تأسیس سپاه ، بحث عقیدتی نیز شکل گرفته است.

ایشان افزودند: اگر بنیه اعتقادی هر مجموعه ای به نحو احسن شکل بگیرد قوی‌ترین شبهات نیز نمی توانند آنها را جابجا‌ کند. باید به این سمت برویم که در زندگی فردی ، اجتماعی و کاری مصداق «کونُوا دُعَاهً لِلنَّاسِ بِغَیرِ أَلْسِنَتِکمْ» باشیم. یعنی دیگران را با عمل خود بایستی بتوان جذب کرد.

در پایان این دیدار ایشان در موضوع حجاب گفتند باید در این مساله گسترده تر و با استمرار بیشتری کار کرد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام عادل حمیدی نسب مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام اهواز ضمن عرض خیرمقدم گفت؛ همه ساله همزمان با سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج آغاز و در طول این هفته از مجاهدت مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی تجلیل بعمل می آید.

دیدار پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام اهواز با نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان دیدار پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام اهواز با نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان دیدار پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام اهواز با نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان دیدار پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام اهواز با نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان دیدار پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام اهواز با نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف مجازات محکومان
پیشرفت ۹۵ درصدی عملیات ساخت تصفیه خانه دارخوین
گردهمایی جمعی از مسئولین، نخبگان و صاحب نظران استان با حضور استاندار خوزستان برگزار شد
همکاری‌ دانشگاه‌های ارتش افزایش می‌یابد
بین الملل | شهباز شریف نخست وزیر جدید پاکستان شد
گردشگاه‌های دریایی خوزستان میزبان بیش از ۱۵ هزار بازدید کننده
هشدار پلیس فتا به زوار اربعین درباره شایعات
تولید سالانه یکهزار تن بذر کلزا در خوزستان
اسکان همراه بیماران معضلی جدی در اهواز
آسمانی شدن مادر شهیدان صالحپور در مسجدسلیمان

سرخط اخبار کل

10249453_780
169926394
1400120812033412124870744
IMG_20240126_000735_955-1024x577
14000211000808_Test_PhotoN
1402041313413295127885844

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *