پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

ضرورت تکمیل طرح چهارخطه کردن محور اهواز-خرمشهر-شلمچه

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان: طرح چهارخطه کردن محور اهواز-خرمشهر-شلمچه تا حدود ۲ سال آینده تکمیل خواهد شد.

به گزارش گروه خبری جوانان خوز، مسعود بیات منش چهارخطه کردن محور اهواز – خرمشهر – شلمچه را یکی از طرح‌های ضروری و در اولویت کاری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان عنوان کرد و گفت: چهارخطه کردن این جاده از مصوبه‌های سفر دور دوم ریاست جمهوری به استان است.

وی با بیان اینکه این محور حدود ۱۲۰ کیلومتر طول دارد، افزود: ۲۴ کیلومتر آن در حال ساخت است و مابقی آن در حدود ۲ سال آینده تکمیل خواهد شد.

بیات منش به ساماندهی و آسفالت ورودی و خروجی مرز شلمچه اشاره کرد و ادامه داد: در این مدت کوتاه حدود ۳ هزار میلیارد ریال در محور‌های استان باهدف ایمنی راه‌های استان هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان می‌گوید: بدون شک با تکمیل طرح‌های اهواز – خرمشهر – شلمچه و اهواز – چذابه علاوه بر کاهش تصادف‌ها می‌توان در بحث جابجایی کالا و مسافر نیز خدمات بهتری ارائه داد.

بیات منش توسعه و ایمنی محور شوش – عبدالخان – چذابه را از دیگر مصوبه‌های سفر دور دوم ریاست جمهوری عنوان و اضافه کرد: تلاش می‌کنیم این طرح به بهترین شکل اجرا شود.

وی گفت: کاهش تصادف‌ها و ایمنی سفر ۲ شاخص اصلی در بحث راه‌ها بوده که سرعت ساخت و رسیدگی به ۲ مرز چذابه و شلمچه نسبت به سال‌های قبل پیشرفت چشمگیری داشته است.

بیات منش افزود: برخی از طرح‌های راه استان مربوط به رفع نقاط حادثه خیز و گلوگاه‌هایی است که از سال‌های قبل در محور اهواز به چذابه آغاز شده و به اتمام نرسیده بود، بنابراین یکی از طرح‌های مهم ما در سال ۱۴۰۲، تکمیل و چهارخطه کردن این محور است.

وی اضافه کرد: در محور اهواز – چذابه ۴ پل بزرگ داریم که فقط یکی از آن‌ها ساخته شده بود و پل آهنی بستان، حمیدیه و سابله در دستور کار قرار گرفت.

به گفته بیات منش؛ بخشی از طرح‌های راهسازی خوزستان  مربوط به ساماندهی جاده ترانزیت و تسهیل در عبور و مرور منطقه مرزی چذابه است که کار‌های خوبی در این زمینه انجام شده است.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

سوءاستفاده سیاسیون از انتخابات با دوقطبی کردن جامعه و یارگیری
چارچوب صلاحیت حرفه‌ای ملی در دولت تصویب شد
رشد قارچی باغ ویلاهای غیر مجاز در دزفول در سایه ناهماهنگی دستگاه‌های اجرایی
جریمه تازه AFC برای فدراسیون فوتبال؛ ۱۸۵ هزار دلار ناقابل!
کشف ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین توسط پلیس دزفول
هک بزرگترین نیروگاه خصوصی تولید برق رژیم صهیونیستی توسط گروه انتقام‌جویان
زندگینامه شهید مصطفی چمران (۱۳۱۱- ۱۳۶۰)
خرید تضمینی بیش از ۷۰۰هزار تُن گندم در خوزستان
جذب هیات علمی در مرکز تحقیقات علوم دارویی دریایی علوم پزشکی اهواز
نقش مهم تعاونی ها در جهش تولید

سرخط اخبار کل

10077431_278
1401030710055822325407654
11-7-23-161612chamran
169755749
8540543_603
11098524_754

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *