Language

Language

نشست کمیته فنی دیجیتال استان

به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری خوزستان نشست کمیته فنی اقتصاد دیجیتال استان برگزار شد
گزارش گروه خبری جوانان خوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان نشست کمیته فنی اقتصاد دیجیتال استان امروز سه شنبه بیست و یکم شهریورماه ۱۴۰۲، به ریاست “محمد راضی جلالی” معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری خوزستان و با حضور اعضای این کمیته، در سالن جلسات این معاونت برگزار شد.

در این نشست ظرفیت‌های اقتصاد دیجیتال در استان خوزستان، به منظور اولویت بندی این ظرفیتها توسط دستگاه‌های حاضر ارائه و در این خصوص بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

راضی جلالی در این نشست با تاکید بر این موضوع که الزام اولیه اقتصاد دیجیتال، وجود و تقویت زیر ساخت ها است بیان کرد: با علم بر اینکه کاستی‌هایی جهت تقویت اقتصاد دیجیتال وجود دارد، در مجموع با توجه به اقدامات مثبت اخیر و تغییرات صورت گرفته وضعیت زیرساخت‌ها در شهرها نسبتاً قابل قبول است.

وی به لزوم جذب سرمایه‌گذار جهت تکمیل زیرساخت‌های اقتصاد دیجیتال اشاره کرده و گفت: دیجیتالی شدن صنایع بصورت همزمان با بالا بردن رقابت و پایین آوردن هزینه‌های تمام شده باعث ایجاد اشتغال در زمینه‌های دیگر خواهد شد.

معاون اقتصادی استاندار ضمن تاکید بر محوریت بخش خصوصی و همراهی بخش دولتی در این زمینه عنوان کرد: در انجام این کار باید اولویت بندی لازم لحاظ شده و از پراکندگی جلوگیری شود،به گونه ای که یک اولویت اصلی، بطور مثال بازار دیجیتال که یکی از چالشهای استان و کشور است بصورت متمرکز شروع و تا حصول نتیجه نهایی و دلخواه ادامه پیدا کند.

راضی جلالی در ادامه به ضرورت و اهمیت استفاده از هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در تسریع و تسهیل امور در تمامی زمینه ها اعم از اقتصاد، سلامت، گردشگری، صنایع و… تاکید کرد.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

انتشار «مرد ابدی»؛ روایتی خواندنی از زندگی شهید طهرانی مقدم
نقض مکرر توافق ایمنی پروازها بین روسیه و آمریکا در آسمان سوریه
مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی خوزستان منصوب شد
همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
برنامه‌های شورای تبلیغات اسلامی خوزستان همزمان با آغاز دهه فجر
تاب‌آوری سالمندان برای بهبود کیفیت زندگی سالم
پوشش تحولات اوکراین| کرواسی هم با پیوستن سوئد و فنلاند به ناتو مخالفت کرد
۵ کیلومتر از محور اهواز-خرمشهر چهارخطه می‌شود
توسعه صادرات صنایع جانبی نیشکر با کمک دانش‌بنیان‌ها
دعوت بانوان خوزستان به تیم ملی فوتبال کشور

سرخط اخبار کل

3852959
11201748_197
8540246_949
169664961
8560181_237
10150507_878

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *