پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

آسفالت ۲.۵ میلیون متر مکعب از معابر اهواز

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز: باتوجه به پیش بینی یکهزار میلیارد تومان اعتبار، حدود ۲.۵ میلیون متر مکعب از معابر این کلانشهر آسفالت می‌شود.

به گزارش گروه شهرستانی جوانان خوز، پرویز حسینی گفت: با توجه به وضعیت خیابان‌ها و وجود چاله‌ها در خیابان‌های اهواز، آسفالت یکی از مطالبه‌های به حق مردم این کلانشهر است.

وی افزود: اعضای شورای شهر اهواز، پارسال ۳۰۰ میلیارد تومان اصلاحیه در بودجه آسفالت داشتند که این موضوع موجب تحرک در زمینه آسفالت شد و روند خوبی در این زمینه داشتیم، از سویی دیگر با ورود آسفالت سرد، حدود ۱۵ هزار چاله با این آسفالت پر شد.
حسینی به آسفالت حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار مترمربع از معابر اهواز اشاره کرد و ادامه داد: قسمتی از کار در معابر و شهرک‌هایی بود که سال‌ها خاکی بودند یا در مناطقی مانند کمپلو که بیش از ۲۰ سال آسفالت آن‌ها ترمیم نشده بود، همچنین ترمیم نوار‌های حفاری در پی آسیب‌های ناشی از اجرای طرح شبکه فاضلاب نیز در این زمینه انجام شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با بیان اینکه در این زمینه از ۲ مجموعه محرومیت‌زدایی و بازآفرینی استفاده شده است، اضافه کرد: در منطقه ۷ شهرداری اهواز سال‌ها آسفالت انجام نشده بود، اما پارسال حدود ۲۵۰ هزار مترمربع آسفالت در این منطقه انجام شد.
این مقام مسئول می‌گوید: امیدواریم با بودجه یکهزار میلیارد تومانی که امسال برای آسفالت پیش‌بینی شده است و براساس ارزیابی‌های انجام شده، ۲.۵ میلیون مترمربع از سطح معابر شهر اهواز آسفالت خواهد شد تا بتوانیم به بهبود نسبی در سطح شهر برسیم.
حسینی گفت: در برنامه داریم آسفالت سرد وارد کنیم و برنامه‌ریزی شده است که در مدت ۲۰ روز بخش عمده چاله‌های شهر پر شوند و مشکل را برطرف کنیم.
پایان گزارش/
4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

روسیه دیپلمات‌های آمریکا را احضار کرد
شانس کسب ۴ مدال طلا برای کاراته‌کاهای ایرانی در کاراته وان سری آ ترکیه
بهره مندی بیش از ۴ هزار نفر از تجهیزات پزشکی هلال احمر
تردد زائران از طریق بنادر آبادان و خرمشهر به عتبات تسهیل شد
بهره برداری از ساختمان تعزیرات حکومتی امیدیه
راهیابی دانش آموزان خوزستانی به مسابقات قرآن، عترت و نماز کشور
خسارت اغتشاشگران به ۳۲۳ بانک و تخریب ۲۸۴ خودپرداز
احتمال وقوع کودتا در نیجر/ بازداشت رئیس جمهور توسط نیروهای گارد
احتمال حضور تیم ملی هندبال بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا قوت گرفت
مراکز درمانی خوزستان آماده برای مقابله با گرما

سرخط اخبار کل

140202131007530027506494
14000426000517_Test_PhotoN
169579921
IMG_۲۰۲۲۰۵۲۵_۱۲۴۲۴۸
9691509_908
140107071006400126170844

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *