پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

احداث ۲۰ زمین چمن مصنوعی در دزفول

آیین امضای تفاهم نامه احداث ۲۰ زمین چمن مصنوعی در دزفول برگزار شد.

به گزارش گروه شهرستانی جوانان خوز،  نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در این آیین با اشاره به اهمیت ورزش برای سلامت و نشاط جامعه گفت: اعتیاد، افسردگی، خودکشی، نزاع دسته جمعی و اختلافات خانوادگی از نتایج بی‌توجهی به ورزش هستند.

 

سید احمد آوایی با بیان اینکه هزینه در حوزه ورزش و جوانان سرمایه گذاری است، افزود: سود این سرمایه گذاری، سلامت جامعه و نرفتن جوانان به سمت فساد و اعتیاد است.

وی برگزاری نشستی با رئیس بنیاد مستضعفان را یادآور شد و ادامه داد: این نهاد مجوز احداث ۲۰ زمین چمن مصنوعی را در دزفول داده است و از رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان خواستیم این کار را اجرایی کند.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی اولویت احداث این زمین‌های چمن مصنوعی را مناطق محروم شهرستان دانست و بیان کرد: تفاهم نامه‌های احداث این چمن‌های مصنوعی تایید و تدوین شده‌اند.

وی افزود: بنیاد علوی زیر نظر بنیاد مستضعفان حدود ۲۰۰ میلیارد ریال برای تامین ۲۰ رول چمن مصنوعی هزینه می‌کند ضمن اینکه اقدامات زیرسازی و فنس کشی زمین‌ها نیز به ارزش حدود ۲۰۰ میلیارد ریال توسط دهیاران، شهرداران و شورا‌ها انجام می‌شود.

آوایی ورزش را موتور محرکه جامعه دانست و گفت: متاسفانه در حوزه ورزش غفلت شده، ولی تلاش بر این است تحرک بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

وی افزود: باید مانند زمان جنگ در آماده باش ۱۰۰ درصد باشیم و به صورت شبانه روزی و بدون خستگی به مردم خدمت کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول نیز در این آیین گفت: طی پیگیری‌های نماینده مردم دزفول در مجلس از بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی، ۲۰ نقطه شهرستان برای احداث چمن مصنوعی مشخص شد.

خادمعلی تهذیبی افزود: قرار است با مشارکت شهرداران، دهیاران و شورا‌های اسلامی شهر و روستا زیرسازی این زمین‌ها انجام و چمن مصنوعی نصب شود.

وی ادامه داد: چمن مصنوعی در پنج نقطه شهر دزفول از جمله کوی طالقانی و مدرس و مابقی در شهر‌های اقماری نظیر صفی آباد، شهر امام، چغامیش و روستا‌هایی نظیر فیروزآباد، آبید و گاومیش آباد نصب می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول اظهارداشت: نظارت مستمر و هفتگی در اجرای این طرح انجام می‌شود تا شهرداران، دهیاران و شورا‌ها زیرسازی را انجام دهند و ما نیز وارد فاز اجرایی رول چمن مصنوعی شویم.

وی افزود: مدت زمان این پیمان ۶ ماه است و در این مدت زمان باید اقدامات لازم انجام شود تا بتوانیم جمع بندی لازم را داشته باشیم.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

عملیات اصلاح خط فاضلاب خیابان شهید طهماسبی زیتون‌ کارمندی
سعادتی: نسل ما وظیفه دفاع از جایگاه کاراته بانوان را دارد
دانش حدیث |روش‌های محدثان برای نگارش کتاب‌های حدیثی
آبرسانی به بیش از ۱۲۱ روستای خوزستان با همت سپاه حضرت ولیعصر (عج)
تهدید قرارگرفتن تالاب بین المللی شادگان در لیست سیاه کنوانسیون رامسر
کرم‌زاده: سطح مسابقات جایزه بزرگ بالا بود
اجرای عملیات بروزرسانی تجهیزات مخابراتی مرکز تلفن مسجدسلیمان 
ثبت نام داوطلبان مجلس خبرگان از فردا
جنایات رژیم صهیونستی در غزه در سایه سکوت حامیان غربی
۴۳۴ خوزستانی بر اثر گرد و خاک به مراکز درمانی مراجعه کردند

سرخط اخبار کل

1399090819045551321706474
1400112615360061524766464
14010220000920_Test_PhotoN
7434867_326
1398091013520875419008734
IMG_۲۰۲۲۰۵۲۶_۱۴۳۶۲۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *