پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

افتتاح غرفه‌ی دائمی صدور کارت اهدای عضو در تئاتر شهرزاد

آیین گشایش نخستین غرفه‌ی دائمی صدور کارت اهدای عضو کشور، عصر دیروز با حضور جمعی از هنرمندان در پردیس تئاتر شهرزاد برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگی جوانان خوز در آیین گشایش این غرفه‌ هنرمندانی چون پانته آبهرام، بهرام شاه محمدلو، قطب الدین صادقی، قاسم جعفری، سیروس همتی حضور داشتند.

قطب‌الدین صادقی نویسنده و کارگردان تئاتر ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این آیین و اشاره به اهمیت سازمان‌های اجتماعی تاکید کرد: انجمن اهدای عضو ایرانیان، یک سازمان نوین و امروزی و یکی از نمونه‌های درخشان تعاون اجتماعی، دوستی و مودت است و همه ما باید یاد بگیریم یکدیگر را دوست داشته باشیم و به هم کمک کنیم و خوشحالم که این غرفه در یک سالن تئاتر ایجاد شده است.

در ادامه مراسم دکتر کتایون نجفی‌زاده مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان نیز ضمن تشکر از حمایت و مشارکت پردیس تئاتر شهرزاد و قدرد انی از صدیقه صحت مدیرپردیس تاترشهرزاد به اهمیت کارت اهدای عضو اشاره کرد و گفت: حتی با داشتن کارت اهدای عضو نیز رضایت خانواده پس از مرگ مغزی ضروری است، اما با داشتن کارت اهدای عضو، خانواده از نیت قلبی فرد برای اهدای عضو آگاه می‌شوند.

در پایان مراسم محمدطاها، کودک گیرنده قلب به خوانش یکی از اشعاری که خود سروده بود پرداخت و سپس با همراهی دکتر نجفی‌زاده، بهرام شاه‌محمدلو و دکتر قطب‌الدین صادقی غرفه‌ی دائمی دریافت کارت اهدای عضو را افتتاح کرد.

انجمن اهدای عضو ایرانیان از دی‌ ۱۴۰۰ کمیته تئاتر انجمن را تشکیل داد تا با استفاده از ظرفیت هنر‌های نمایشی کشور به ارتقای فرهنگ اهدای عضو در کشور کمک کند. ایرج راد، بهرام شاه محمدلو، قطب‌الدین صادقی، قاسم جعفری، فرزین محدث، گلچهره سجادیه، کوروش تهامی، پانته‌آ بهرام، نسیم ادبی، سامان خلیلیان، شهرزاد جعفری و حمیدرضا امیرافضلی از اعضای شورای سیاست گذاری تئاتر انجمن اهدای عضو ایرانیان هستند.

اولین غرفه دائمی صدور کارت فیزیکی اهدای عضو در پردیس تئاتر شهرزاد واقع در خیابن حافظ. خیابان نوفل لوشاتو، پلاک ۷۴ است و همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۲ پاسخگوی علاقمندان خواهد بود.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی
کشتی آزاد قهرمانی آسیا| ۳ طلا، یک نقره و یک برنز در روز دوم
ادبیات | قلم و دوربین آوینی اثرگذاری طولانی‌مدت بر هنر ایران دارد
اختر: اگر یزدانی را به خاطر یک پنالتی کنار گذاشتند باید به ساپینتو شک کرد
ماجرای شرطی که حاج‌قاسم با محافظانش گذاشته بود
ورود دو کشتی اقیانوس پیما حامل گندم به کشور
فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری در خوزستان
اجرای طرح زراعت چوب در خوزستان
فرمانده‌کل قوا بازگشت ناوگروه ۸۶ نداجا را تبریک گفتند
حضور فیلم‌های ایرانی در جشنواره رومانی

سرخط اخبار کل

11469625_936
9791711_842
8604127_321
8656988_584
1401030308475610325379364
IMG_۲۰۲۲۰۶۰۱_۱۲۳۹۱۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *