استاندار خوزستان در این همایش با اشاره به جایگاه مهم شهرداری ها گفت: شهرداری ها با توجه به نقشی که در حوزه خدمات شهری و زیبایی و ساماندهی محیط شهرها دارند تاثیر بسزایی در ایجاد رضایت شهروندان دارند؛ از این رو تکریم شهروندان و حل مشکلات شهری توسط شهرداری ها بایست مورد توجه و تاکید جدی باشد.

وی افزود: شهرداری ها باید شفافیت کارهای خود را ارتقا دهند و خدمات الکترونیکی را گسترش داده و موانع ارائه خدمات را کاهش دهند.

حسینی محراب ادامه داد: از دیگر وظایف شهرداران این است که جلوی انحصار در پیمان ها و پروژه ها را گرفته و با فساد مقابله نمایند.

استاندار خوزستان تاکید کرد: در ساخت و سازهای بافت های مختلف شهری مراقبت شود که استانداردها رعایت شده و ساختمان ها در مقابل حوادث طبیعی یا غیرطبیعی مقاوم باشند.

حسینی محراب بیان کرد: توسعه حمل و نقل عمومی نیز از طریق تسهیلات بانکی و کمکهای دیگر و واردات باید در دستور کار شهرداری ها باشد.

وی گفت: لازم است شهرداری ها برای درآمدزایی طرح و برنامه داشته باشند و در اجرای پروژه های مختلف ابتکار عمل داشته و از نظر و مشورت متخصصان استفاده نمایند.

استاندار خوزستان تاکید کرد؛ شهرداران جلوی انحصار در پیمان ها و پروژه ها را بگیرنداستاندار خوزستان تاکید کرد؛ شهرداران جلوی انحصار در پیمان ها و پروژه ها را بگیرنداستاندار خوزستان تاکید کرد؛ شهرداران جلوی انحصار در پیمان ها و پروژه ها را بگیرنداستاندار خوزستان تاکید کرد؛ شهرداران جلوی انحصار در پیمان ها و پروژه ها را بگیرنداستاندار خوزستان تاکید کرد؛ شهرداران جلوی انحصار در پیمان ها و پروژه ها را بگیرنداستاندار خوزستان تاکید کرد؛ شهرداران جلوی انحصار در پیمان ها و پروژه ها را بگیرنداستاندار خوزستان تاکید کرد؛ شهرداران جلوی انحصار در پیمان ها و پروژه ها را بگیرنداستاندار خوزستان تاکید کرد؛ شهرداران جلوی انحصار در پیمان ها و پروژه ها را بگیرند

پایان گزارش/