پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

استفاده رایگان کودکان بی‌سرپرست از اماکن ورزشی اهواز در تابستان

رییس اداره ورزش و جوانان اهواز : امکان استفاده رایگان کودکان بی‌سرپرست از اماکن ورزشی این شهرستان در فصل تابستان فراهم شده است.

به گزارش گروه شهرستانی جوانان خوز، سیدعلی حسینی اظهارکرد: طرح اوقات فراغت تابستان برای افزایش نشاط و تعامل اجتماعی نوجوانان و جوانان بسیار مهم است و از دستگاه‌های اجرایی درخواست داریم در این خصوص به ما کمک کنند.

وی افزود: اسامی ۱۴۰ نفر از کودکان بی‌سرپرست را به تمام اماکن ورزشی تحت پوشش این اداره معرفی کردیم تا در فصل تابستان به صورت رایگان از این اماکن بهره‌مند شوند.

رییس اداره ورزش و جوانان اهواز با اشاره به برگزاری مسابقات و رویداد‌های ورزشی در بخش‌ها و روستا‌های شهرستان گفت: از شرکت‌ها و سازمان‌ها انتظار داریم که در فصل تابستان، خدمات و امکانات خود را در اختیار عموم مردم به ویژه نوجوانان و جوانان قرار دهند.

وی افزود: مدارس موجود در مناطق محروم شهرستان برای اجرای برنامه‌های ورزشی و فرهنگی در فصل تابستان به کودکان و نوجوانان اختصاص خواهد یافت و کمبود‌های این اماکن توسط اداره ورزش شهرستان مرتفع می‌شود.

حسینی اظهارکرد: چندین مسجد با همکاری شهرداری در سطح شهر تجهیز می‌شود و برای اجرای طرح اوقات فراغت تابستانه در اختیار جوانان قرار می‌گیرد.

وی افزود: تمامی حوزه‌های بسیج نیز در فصل تابستان به صورت رایگان یا با تخفیف ویژه از اماکن ورزشی این اداره بهره مند می‌شوند.

رییس اداره ورزش و جوانان اهواز به بازرسی از باشگاه‌های ورزشی در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: در سه ماه نخست امسال، باشگاه‌های متخلف را رصد کرده و به آن‌ها اخطار دادیم تا برای اخذ مجوز اقدام کنند.

وی افزود: برخی از این باشگاه‌ها نسبت به اخذ مجوز بی‌اعتنا بودند که این موضوع را به اداره کل ورزش و جوانان و ادره اماکن استان اعلام کردیم تا بر اساس قانون با آن‌ها برخورد شود.

بیش از ۲۲۰ هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در استان خوزستان فعالیت می‌کنند.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

دیدار بی‌نتیجه رئیس شورای اروپایی با نخست وزیر مجارستان
آمادگی بسیج اساتید در ایفای نقش تبیینی و انتقال حقایق دفاع مقدس به نسل امروز
فردا؛ آغاز اردوی تیم‌های ملی کاراته بانوان
مسدود شدن جاده ساحلی غربی اهواز از چهارشنبه ۲ آذرماه
۴ آبان سالروز بمباران موشکی مدرسه پیروز بهبهان
محسن رضایی: کنار گذاشتن ملت ایران در امنیت و پیشرفت جهانی غیرقابل جبران است
نشست کمیته فنی دیجیتال استان
اجرای طرح پلاک کوبی الکترونیکی درختان سطح شهر رامهرمز
مهار تورم با همراهی دولت و مردم
امام جمعه اهواز: گرانی هست ولی گران فروشی را قبول نداریم

سرخط اخبار کل

169643266
1400080918431413023945024
IMG_۲۰۲۲۰۴۲۳_۲۳۰۵۴۸
10724236_830
9583895_607
169923907

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *