پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

اعلام محدودیت های ترافیکی مسیر تاسوعا و عاشورای حسینی در دزفول

رئیس پلیس راهور دزفول محدودیت های ترافیکی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش گروه شهرستانی جوانان خوز، سرهنگ محمد تدین پور در تشریح محدودیت‌های ترافیکی در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی در دزفول گفت: از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه مصادف با تاسوعای سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) از میدان مثلث به طرف شمال خیابان امام خمینی، میدان امام خمینی، تقاطع شریعتی ضلع غربی و شرقی، کوچه فولادیان، خیابان وصال تقاطع آیت اله قاضی به طرف محله کرناسیان تا خیمه گاه همه مسیر‌های منتهی به خیابان امام خمینی و خیابان قاضی مسدود می‌شود و شهروندان می‌توانند از مسیر‌های جایگزین خیابان آفرینش، ساحلی، ۴۵ متری و کمربندی اطراف شهر و سایر مسیر‌ها تردد کنند.

وی با اشاره به اینکه محدوده امامزاده رودبند از ساعت ۲۴ شب عاشورا مسدود خواهد شد، افزود: صبح عاشورا مسیر‌های منتهی به خیابان امام خمینی از میدان مثلث به طرف خیابان امام شمالی، تقاطع شریعتی، تقاطع قاضی، تقاطع خیابان کمیل به طرف بقعه امامزاده رودبند و همچنین باند شمالی ۴۵ متری به طرف امامزاده رودبند از تقاطع آفرینش ۴۵ متری به طرف رودبند مسدود می‌شود.
سرهنگ تدین پور با اشاره به یکطرفه شدن میدان امام حسین (ع) به طرف میدان رودبند و بلوار ارتش در صبح روز عاشورا، ادامه داد: شهروندان می‌توانند از مسیر‌های جایگزین محور اندیمشک به دزفول، پل چهارم، ملاصدرا، ۴۵ متری به سمت میدان یعقوب لیث تردد کنند.
به گفته رئیس پلیس راهور؛ عصر عاشورا نیز از تقاطع آیت اله قاضی به طرف امام خمینی جنوبی، تقاطع شریعتی، پل جدید، میدان امام خمینی، میدان مثلث، میدان حاج مرادی و میدان قلعه مسدود خواهد بود.
وی به خودداری از پارک خودرو‌ها در محدوده حرکت هیئت‌های عزاداری تاکید و اضافه کرد: فقط مسئولان هیئت‌های عزاداری و افرادی که مجوز‌های لازم را دریافت کرده اند می‌توانند درطول خیابان و در حاشیه سمت راست و باند شرقی پارک کنند.
سرهنگ تدین نژاد می‌گوید: در صورتیکه شهروندان نسبت به پارک خودرو‌ها در محل‌های ممنوعه اقام کنند، خودروی آن‌ها به وسیله یدک کش به پارکینگ منتقل خواهد شد.
پایان گزارش/
4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

پایداری شبکه با شستشوی پست‌های برق در خوزستان
فولاد خوزستان پرچمدار بومی سازی قطعات فولادی در کشور
مخبر: محدودیت ها با رایزنی های فشرده و انتقال بخشی از امکانات به خاک عراق رفع شده است
اجرای طرح مردم یاری در منطقه محروم ماهشهر
تسهیل اسکان زائران با همکاری سپاه در خوزستان
پیام مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان به مناسبت روز جهانی قدس
امیدیه میزبان شهید گمنام دفاع مقدس می‌شود
تمدید قرارداد سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش و پخش آبادان
امضای تفاهم نامه تکمیل یک مدرسه در اندیمشک
وقوع زمین لرزه در سالند دزفول

سرخط اخبار کل

IMG_۲۰۲۲۰۶۱۷_۱۷۱۵۰۹
11268311_479
14078115_978
1401060904304786025999014
74380_664
1402081616031823428729584

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *