پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

ایمن سازی مسیر با احداث دوربرگردان محور بندر امام- آبادان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان : به منظور کاهش تصادفات جاده ای ، دوربرگردان محور بندر امام-آبادان در محدوده شهرستان شادگان احداث می شود.

به گزارش گروه شهرستانی جوانان خوز، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث دوربرگردان محور بندر امام-آبادان در محدوده شهرستان شادگان، گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال از محل بودجه مسئولیت‌های اجتماعی پتروشیمی اروند به مدت ۱۵ ماه اجرا و بهره‌برداری خواهد رسید که در کاهش تصادفات این محور تاثیرگذار است.

 

محمد خانچی افزود: ۱۳۴ نقطه حادثه‌خیر در محور‌های ارتباطی استان خوزستان وجود دارد که عزم و اراده مجموعه استان بر این است تا در سال جاری بخش عمده‌ای از این نقاط ایمن‌سازی شوند.

وی با اشاره به آغاز عملیات احداث دوربرگردان در محور بندر امام به آبادان اظهارکرد: این نقطه یکی از نقاط حادثه خیز استان به شمار می‌رود که تصادفات منجر به فوت متعددی را به وجود آورده است.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خوزستان بیان کرد: این محور از جمله محور‌های تردد زائران اربعین حسینی (ع) است که با احداث پروژه دوربرگردان؛ تردد شهروندان شادگانی نیز تسهیل می‌شود.

خانچی یادآورشد: رییس جمهور در سفر اخیر خود به خوزستان از محور سربندر به آبادان بازدید و بر ایمن ایمن سازی این جاده تاکیدکرد.

فرماندار شادگان نیز در این آیین با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های گردشگری شهرستان شادگان در حال فعال شدن است بیان کرد: احداث این دوربرگردان ایمنی جاده‌ها، گردشگران و شهروندان شادگانی را افزایش خواهد داد.

جمال صالح‌زاده افزود: رفع معضلات شهرستان نیاز به همت همگانی دارد و جا‌هایی که اعتبارات دولتی کفاف نمی‌دهد مسئولیت‌های اجتماعی گره‌گشا خواهد بود که امیدواریم تمامی شرکت‌های منطقه در این راستا مشارکت کنند.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

تولید قطعه‌های صنعت نفت به همت شرکت‌های دانش بنیان خوزستان
سید حسن نصرالله: حضور میلیونی زائران اربعین در دمای ۵۰ درجه یک «معجزه» است
پیشرفت ۷۶ درصدی ساخت بزرگ‌ترین پایانه مکانیزه غلات کشور
مدال آوری فرنگی کاران خوزستان درترکیه
صفحه نخست روزنامه‌های دوشنبه ۵ اردیبهشت ماه
خطیب‌زاده: پاسخ ایران به قطعنامه آژانس قاطع و متناسب است
رقابت ملی پوش خوزستانی در مسابقات جهانی تنیس
موج‌سواری‌ BBC روی موج خون!
تمهید سرفصل جدید تامین ارز به‌ صورت اسکناس برای بازرگانان
صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۲۷ فروردین ماه

سرخط اخبار کل

IMG_۲۰۲۲۰۵۰۳_۱۴۲۶۴۲
11013054_459
171028800
9547053_403
1673534
IMG_۲۰۲۲۰۴۲۷_۱۴۱۲۳۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *