پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

بازدید فرمانده کل ارتش از یادمان شهیدان هویزه

در سالروز آزادسازی هویزه فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در یادمان شهیدان هویزه ، این مناسبت را گرامی داشت.

به گزارش  گروه فرهنگی جوانان خوز، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در این بازدید از پیش اعلام نشده گفت : ما پوتین‌ها و فانسقه‌ها را محکم می‌بندیم؛ سلاح هایمان را محکم بر سینه فشار می‌دهیم که دیگر اتفاقاتی از جنس وقایع سال ۵۹ هویزه بر مردم سرزمین ایران تکرار نشود.

 

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در بدو ورود با اهدای تندیس و پرچم مقدس قبور مطهر شهدای هویزه مورد استقبال خانواده شهدا و مسوولان زیارتگاه قرار گرفت. تعدادی از افسران ارتش نیز با قرائت اشعار و متن‌های حماسی، آمادگی خود و همرزمان شان در دفاع از آرمان‌های شهدا و جانفشانی برای میهن را به سرلشکر موسوی اعلام کردند.

در این دیدار که سرتیپ ستاد ناصر آراسته جانشین گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا و «امیر سرتیپ محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز حضور داشتند، سرلشکر موسوی پس از زیارت قبور شهدای کربلای ایران، مادر و برادران شهید علم الهدی در جمع ۸۰۰ نفر از دانشجویان افسری دانشگاه‌های آجا که جهت تجدید میثاق با شهدا و حضور در بیست و سومین دوره آموزش میدانی در جوار شهدای هویزه حضور داشتند، سخنرانی کرد.

فرمانده کل ارتش در سخنانی حماسی تصریح کرد: ما این لباس را پوشیده ایم تا دیگر حوادثی که در سال ۵۹ بر هویزه گذشت تکرار نشود. ما پوتین‌ها و فانسقه‌ها را محکم می‌بندیم؛ سلاح هایمان را محکم بر سینه فشار می‌دهیم که دیگر اتفاقاتی از جنس وقایع سال ۵۹ هویزه بر مردم سرزمین ایران تکرار نشود.

امیرسرتیپ بیدادی؛ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور، امیر سرتیپ دوم امجدیان؛ فرمانده لشکر ۹۲ زرهی خوزستان؛ سراد عبدالرضا مرادحاجتی؛ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان؛ امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم کیا؛ امیر سرتیپ دوم غلامحسین دربندی؛ راوی برجسته دفاع مقدس و جمعی از دیگر اساتید هیأت معارف جنگ و فرماندهان تیپ‌ها و یگان‌های مختلف آجا، امیر موسوی را همراهی می‌کردند.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

کاخ سفید: درصورت احساس خطر از سوی افغانستان اقدام نظامی می‌کنیم
عضویت ایران در شانگهای، مقابله عملی با تحریم‌های آمریکا است
ساخت ۱۲ هزار واحد مسکن نهضت ملی در خوزستان
جوانان‌خوز | سلاح‌های غیرمجاز را از خوزستان را جمع‌آوری کنید
لزوم توجه به خوزستان به عنوان ملی‌ترین استان از لحاظ ظرفیت‌های اقتصادی
برگزاری یادواره شهدا در شادگان
پایه مالیاتی مسکن افزایش می‌یابد
ابرتورم به ۴ دلیل منتفی است
برگزاری مسابقات قرآن کریم در قرارگاه منطقه‌ای کربلا
ترکیب جهانی تیم ملی تکواندو مشخص شد

سرخط اخبار کل

8714083_242
1401010618575847925040564
1400102608354184424541224
8588741_974
9853278_139
9627951_415

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *