Language

Language

برنامه‌های مشترک اداره کل ارشاد و بسیج رسانه استان خوزستان

اهواز_مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان فریضه جهاد تبیین را یکی از ماموریت‌های بسیج رسانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و گفت: در تعامل با هم برای تحقق این فرایند گام بر می‌داریم.
به گزارش گروه خبری مجمع جوانان ،حجت‌الاسلام و المسلمین رضا کلاه‌کج در دیدار با سجاد بهمئی رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان اظهار داشت: بسیج در همه زمان‌ها نقش‌های مختلفی را ایفا کرده است و در حال حاضر نیز با حفظ ماموریت خود به فرهنگ و رسانه هم توجه دارد.

حجت الاسلام کلاه‌کج با اشاره به توطئه‌های برخی از دشمنان برای کم‌رنگ ساختن نقش بسیج بیان کرد: در ۴۳ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی  برخی می‌خواستند تا نقش بسیج را کمرنگ کنند اما با حمایت‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری  فعالیت‌های ارزشمند بسیاری انجام شد.

وی با بیان اینکه تشکیل اقشار مختلف از دستاوردهای مهم بسیج است، افزود:بسیج رسانه یکی از دستاوردهای بسیج است، این قشر به عنوان نهاد مردمی و تخصصی می‌تواند نقش مهمی در سطح جامعه به ویژه در بحث جهاد تبیین داشته باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان فریضه جهاد تبیین را یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های بسیج رسانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و ادامه داد: در تعامل با هم برای تحقق این فرایند گام برمی‌داریم و پرچم‌دار این جهاد می‌شویم.

سجاد بهمئی، مسئول بسیج رسانه خوزستان نیز در این مراسم اظهار داشت: در تمام زمینه‌های رسانه‌ای و جریان سازی رسانه در راستای اهداف انقلاب و نظام  آماده همکاری و تعامل هستیم.

وی در این دیدار بر اجرای برنامه‌های مهم به ویژه جشنواره رسانه‌ای ابوذر و کنگره ملی رسانه‌های انقلاب اسلامی، یادواره شهدای رسانه‌، اجرای دوره‌های آموزشی و اردوهای فرهنگی تاکید کرد و گفت:بسیج رسانه خوزستان با تمام ظرفیت در کنار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و از تمام ظرفیت‌ها در  راستای پیشبرد اهداف به ویژه جهاد تبیین  و آموزش سواد رسانه‌ای به عموم مردم استفاده می‌کند.

به گزارش گروه خبری مجمع جوانان در این دیدار بر افتتاح دفتر جدید سازمان بسیج رسانه خوزستان تاکید و مقرر شد این مراسم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور مسئولان  استانی و کشوری انجام شود.

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

آخرین وضعیت صنعت نفت برای مصاف با پرسپولیس
همدانی: اگر ساپینتو خودش را کنترل کند، روزهای خوبی برای استقلال پیش‌بینی می‌کنم
عصبیت‌های قومی بار دیگر گلوی «وطن فارسی» را خواهد فشرد
کشتی آزاد قهرمانی جهان| آمریکا قهرمان شد و ایران نایب‌قهرمان
واکنش فرمانداری به ادعای یکی از اعضای شورای شهر اهواز
پژوهش‌ها درباره مالیات چه می‌گویند؟
برپا کردن بساط آش رشته در خانه نیما
رژه روز ارتش با شعار خدمت در اهواز برگزار شد
امام خامنه‌ای: رژیم صهیونیستی قادر به شکست مقاومت نیست
« رمضان کریم »

سرخط اخبار کل

1400021819494614722723144
4047703
8613864_492
1401012410371297925129914
9188743_668
140102050845220025204814

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *