پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

برگزاری اطعام علوی به طول یک کیلومتر در اهواز و بهبهان

برگزاری اطعام علوی به طول یک کیلومتر در اهواز و بهبهان

به گزارش گروه شهرستانی جوانان خوز ، ستاد مردمی برگزاری جشن‌های دهه ولایت اهواز در اهواز اعلام کرد: متولیان هیات‌های مذهبی، مساجد، اصناف و مجموعه‌های فرهنگی که قصد شرکت در اطعام عید غدیر جشن‌های محله ای، منطقه‌ای و جشن یک کیلومتری به عشق امام علی (ع) را در خیابان سلمان فارسی (نادری) اهواز دارند کلمه “به عشق علی” و نوع مشارکت را به شماره ۱۰۰۰۰۰۶۱۳ ارسال کنند.

دبیر طرح ضیافت علوی اهواز گفت: پیش‌بینی می‌شود با اجرای طرح ضیافت علوی، در روز عید غدیر خم یک میلیون پرس غذای متبرک در خوزستان پخت و بین مردم توزیع شود.

حجت‌الاسلام محمدصادق هلالی مجد اعلام کرد: طرح ضیافت علوی با هدف تهیه و توزیع ۱۴ هزار غذای متبرک در اهواز به مناسبت عید غدیر خم سال اجرا می‌شود.

وی گفت: این طرح امسال با همکاری متولیان مسجد الغدیر اهواز و هیات روضه الزهرا (س)، برای دوازدهمین سال متوالی، با پخت ۱۴ هزار پرس غذای گرم در بلوار جمهوری اسلامی اجرا خواهد شد.

دبیر طرح ضیافت علوی اهواز افزود: جشن عید غدیر خم و فعالیت آشپز‌ها برای پخت غذا، از ساعت ۲۱ شب عید غدیر در حد فاصل زیرگذر بلوار جمهوری اسلامی و پل پنجم برگزار می‌شود.

دبیر طرح ضیافت علوی اهواز افزود: کار توزیع این غذای متبرک از صبح روز عید غدیر خم در میان آسایشگاه‌ها، مراکز خیریه، نیازمندان و … آغاز می‌شود.

همچنین اطعام ۱۴ هزار نفر مردم بهبهان همراه با برگزاری میهمانی یک کیلومتری در روز عید سعید غدیر خم در این شهرستان برگزار می‌شود.

مسوول برگزاری ضیافت بزرگ علوی در بهبهان گفت: طرح ضیافت علوی در راستای اطعام ۱۴ هزار نفری مردم و نیازمندان شهرستان بهبهان با مشارکت خیران نیک اندیش، و با کمک ادارات و سازمان‌های دولتی در روز عید غدیر و دهه ولایت برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام سید حجت اله نظری بیان کرد: میهمانی بزرگ یک کیلومتری اطعام مردم شهرستان بهبهان از حدفاصل میدان شهید محسنی تا میدان زیدون این شهر در روز عید سعید غدیر خم برپا می‌شود.

وی ادامه داد: فعالیت آشپز‌ها برای این ضیافت از روز قبل از عید سعید غدیر خم با مشارکت جوانان و شروع، و غذا از صبح روز عید غدیر بین مومنان و نیازمندان توزیع خواهد شد.

۱۶ تیر مصادف با ۱۸ ذیحجه مصادف با عید بزرگ غدیر خم است؛ روزی که نبی مکرم اسلام محمد مصطفی (ص)، امام علی ابن ابی طالب (ع) را در حجه الوداع، به جانشینی خود منصوب کرد.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

خط فاضلاب خیابان ۳ فولادشهر اصلاح شد
رسیدگی به بیش از ۱۱ هزار پرونده در تعزیرات حکومتی خوزستان
چین: سازمان ملل با عضویت کشور فلسطینی موافقت کند
بررسی روند اجرای طرح خط ۷۰۰ انتقال آب شوشتر
شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) واقعیتی انکار ناپذیر
برنج بدون سم پاشی در کشور تولید شد
آماده سازی بیش از ۵ هزار کلاس درس برای استقبال از میهمانان نوروزی در خوزستان/ استقرار 40 پایگاه اسکان نوروزی
پرداخت بخشی از مطالبات کلزاکاران دزفول
فریدونی: خریداران سرخابی‌ها باید آنها را سودده کنند
حسینیه حضرت زهرا (س) در اهواز به بهره‌برداری رسید

سرخط اخبار کل

4062374
8496516_266
1403020115302889129854754
1398040219215959517719564
169544491
سعدی1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *