Language

Language

برگزاری ویژه برنامه های غدیر در شهرستان کارون

با کمک جوانان و نوجوانان شهرستان کارون ، ویژه برنامه های عید سعید غدیر خم در حال برگزاری است.

گزارش گروه خبری جوانان خوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای خوزستان، مدیرکل صداوسیمای استان خوزستان در نشست با امام جمعه شهرستان کارون با اشاره به ابتکار عمل جوانان و نوجوانان این شهرستان برای گرامیداشت دهه ولایت و امامت و گرامیداشت عید سعید غدیر خم گفت : این شهرستان با وجود محرومیت ها ، یکی از شهرهای پیشگام خوزستان در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در استان خوزستان است.

داریوش دبیقی با بیان اینکه این برنامه ها با همکاری امام جمعه و دستگاه‌های فرهنگی کارون برگزار می شوند افزود : ویژه برنامه های دهه ولایت و امامت این شهرستان برای پخش در شبکه های استانی و سراسری از سوی صداوسیمای استان خوزستان پوشش داده می شود.

امام جمعه شهرستان کارون نیز با اشاره به سابقه ده ساله این شهرستان برای گرامیداشت ویژه دهه ولایت و امامت در استان با حضور جوانان و نوجوانان گفت : این برنامه ها در محلات و مساجد کارون با کمک و فعالیت جوانان و نوجوانان به صورت گسترده در حال اجرا هستند .

حجت الاسلام خضیراوی با اشاره به اینکه علاوه بر برگزاری مراسم جشن در سراسر این شهرستان افزود : در روز عید سعید غدیرخم ، در مساجد کارون زیارت غدیر قرائت می‌شود.

وی تجلیل از سادات  کارون را از دیگر برنامه های غدیریه در این شهرستان عنوان کرد و گفت : ۳۰۰ موکب نوجوانان در محلات شهرستان کارون برای ارائه خدمات فرهنگی و پذیرایی از شرکت کنندگان در مراسم غدیر برپا شده است.

حجت الاسلام خضیراوی تهیه و توزیع ده‌ها هزار پرس غذا در شهرستان کارون به مناسبت عید غدیر میان مردم و نیازمندان کارون افزود : همچنین در هر محله گروه‌های یزله (مراسم شادی محلی عربی) جوانان تشکیل شده است و برنامه های خود را با محوریت غدیر برگزار می کنند.

وی گفت : جشن‌های غدیری شامل مراسم ازدواج جوانان و اعطای جهیزیه نیز از دیگر برنامه های شهرستان کارون در دهه ولایت و امامت است.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

تسهیل مبادلات تجاری با توسعه فعالیت بازارچه‌‎های مرزی
فعالیت بیش از ۱۱۰ ناظر آموزشی در سواد آموزی خوزستان
افزایش سامانه های ثبت تخلف در جاده‌های خوزستان
رشد مخاطبان با کنش‌گری هنرمندان در مسائل جامعه
رونق محافل قرآنی، راهکار مناسبی برای مقابله با هجمه فرهنگی بیگانگان
وزیر اقتصاد : منتظر اخبار خوب بورسی باشید
تسهیل اسکان زائران با همکاری سپاه در خوزستان
ابتلا یک بهبهانی به بیماری التور
قیمت طلا، سکه و ارز در اهواز، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
تسهیلات ارزان برای بازآفرینی و جابجایی بافت‌های ناایمن

سرخط اخبار کل

8714175_616
IMG_20240128_133526_161
9959318_783
169517357
8587676_638
IMG_20230910_233504_421

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *