پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

برگزاری یادواره سردار شهید صدرالله فنی در بهبهان

یادواره سردار شهید صدرالله فنی، فرمانده قرارگاه رمضان و قرارگاه فجر در دوران ۸ سال دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم در بهبهان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه شهرستانی جوانان خوز ، همزمان با سالروز شهادت دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام هادی (ع)، با حضور اقشار مختلف مردم یادواره سردار شهید صدرالله فنی، فرمانده قرارگاه رمضان و قرارگاه فجر در دوران ۸ سال دفاع مقدس در شهر بهبهان برگزار می‌شود.

این یادواره، فردا دوشنبه ۲۵ دی‌ماه سال ۱۴۰۲ از ساعت ۱۴ آغاز می‌شود و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، یادگاران و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان سلحشور در این یادواره حضور می‌یابند.
یادواره این شهید والامقام در کنار تربت پاکش واقع در در گلزار شهدای بهبهان برگزار می‌شود که جمعی از نیرو‌های لشکری و کشوری در این برنامه شرکت می‌کنند و یادش را گرامی می‌دارند.
سردار شهید صدرالله فنی فرمانده قرارگاه رمضان و قرارگاه فجر در ۱۰ مهر سال ۱۳۳۴ در بهبهان چشم به جهان گشود، در دوران نوجوانی و جوانی با توجه به فضای انقلابی کشور در زمینه عقیدتی و سیاسی مطالعه‌های گسترده‌ای داشت و با توجه به بینشی که به‌دست آورده بود، در تشکیل و مدیریت تظاهرات‌ها علیه رژیم طاغوت نقش محوری داشت.
در جوانی به عضویت سپاه پاسداران درآمد، در دوران ۸ سال دفاع مقدس به جبهه رفت و در نبرد با دشمن بعثی شرکت کرد. همچنین همراه با سردار سرلشکر شهید اسماعیل دقایقی لشکر ۹ بدر متشکل از مجاهدین عراقی بود را تشکیل دادند.
پس از سال‌ها مجاهدت خستگی ناپذیر سرانجام سردار سرلشکر شهید صدرالله فنی در ۴ دی سال ۱۳۶۶ در جبهه‌های جنوب مجروح شد و ۲۱ روز بعد در تاریخ ۲۵ دی‌ماه سال ۱۳۶۶ به فیض شهادت نائل آمد.
بعد از شهادت پیکر پاک و مطهر سردار شهید صدرالله فنی به زادگاهش انتقال یافت و پس از تشییع در کنار دیگر شهیدان در گلزار شهدای شهر بهبهان آرام گرفت.
پایان گزارش/
4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۱۱ تیر ماه
مدیرکل استاندارد خوزستان منصوب شد‌
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار اهواز، ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
وصول دوهزار و ۱۲۰ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان
تیم ملی والیبال ایران از سد استرالیا گذشت
بازگشت اعتماد سهامداران خرد به بورس با کمک استفاده از بیمه سبد سهام
معارفه دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان خرمشهر+ گزارش تصویری
ثبت ۷ رکورد جدید در شرکت فولاد خوزستان
مقاومت اسلامی عراق: بندر حیفا را موشک‌باران کردیم
پنجره واحد دولت در استان راه اندازی شود

سرخط اخبار کل

10129249_297
10218180_848
IMG_20240814_105629_772
10199422_834
10526104_241
1401011416514395925079034

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *