پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

بهره برداری از طرح‌های ورزشی خیرساز در دزفول

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول: ۳ طرح ورزشی خیرساز در این شهرستان به بهره برداری رسیدند.

به گزارش گروه شهرستانی جوانان خوز، خادم‌علی تهذیبی گفت: ۳ مجموعه ورزشی خیرساز شامل؛ ۲ سالن ورزشی چندمنظوره و سالن کشتی با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال با حضور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در دزفول به بهره‌برداری رسیدند.

وی سالن ورزشی چندمنظوره و سالن کشتی با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال اهدایی خانواده ریسمانسج و سالن چند منظوره حاج محمد اسماعیل درویش زاده با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از جمله طرح‌هایی خیرساز شهرستان برشمرد.
تهذیبی به توقف طرح تکمیل مجموعه ورزشی و سالن کشتی در دست ساخت، پس از فوت مرحوم رضا ریسمانسج در کوی آزادگان دزفول اشاره کرد و افزود: پس از پیگیری‌های انجام شده این ۲ طرح با مشارکت خانواده این مرحوم به صورت مشارکتی تکمیل شدند.
رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول به تامین اعتبار اجرای کفپوش سالن چند منظوره کوی آزادگان با ۱۵ میلیارد ریال از سوی بنیاد علوی اشاره کرد و ادامه داد: سالن چند منظوره ساخته شده به دست حاج محمد درویش زاده دیگر ورزش یار این شهرستان است که در ۹۹ به اتمام رسیده بود و بدلیل شیوع کرونا در اختیار ستاد کرونای دزفول قرار گرفت و با فروکش این سالن تجهیز و به مرحله بهره‌برداری رسید.
این مقام مسئول با بیان اینکه زمینه ورود خیران برای کمک به توسعه زیرساخت‌های ورزشی مهیا نیست، اضافه کرد: آموزش و پرورش زمینه لازم برای مشارکت خیران را ایجاد کرده موجب شده تا خیران نقش بسیار پررنگی در تکمیل مدارس داشته باشند، ولی این بستر در وزارت ورزش و جوانان وجود ندارد.
تهذیبی با اشاره به اقدام‌های انجام شده در وزارت ورزش و جوانان برای فراهم کردن بستر‌های لازم برای ورود خیران، گفت: خیران زیادی در شهرستان وجود دارد که علاقه‌مند به مشارکت در طرح‌های ورزشی هستند، درصورت فراهم شدن زیرساخت لازم سرانه ورزشی دزفول دچار تحول می‌شود.
پایان گزارش/
4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

دو قطبی کردن کشور، میدان دادن به نفوذی‌ها است/تذکر رییسی دقیق بود
رئال مادرید حریف بارسلونا در نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا شد
والیبال قهرمانی جهان| تغییرات بزرگی در راه است!
آمار قطعی تلفات ریزش ساختمان متروپل
توقیف محموله ۵۰ هزار لیتری گازوئیل قاچاق در بندرامام خمینی(ره)
وقوع رطوبت و مه در خوزستان
کمپ ترک اعتیاد بانوان در استان خوزستان احداث می‌شود
بازداشت ۱۹ مجرم خشن در شوش
۳ مدال توسط خوزستانی‌ها در دو و میدانی کارگری زنان کشور
عضو هیئت رییسه خبرگان رهبری : هزینه صنعت نفت در خوزستان، سرمایه‌گذاری است

سرخط اخبار کل

8558795_837
resized_8482442_204
IMG-20211216-WA0066
1400102608354184424541224
1403011409340992729722454
IMG_۲۰۲۲۰۵۱۹_۲۲۱۰۰۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *