Language

Language

بهره برداری از مجموعه فرهنگی هنری و آفرینش‌های هنری ایذه

مجموعه فرهنگی هنری شهدای سپاه با حمایت و پشتیبانی فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه شهرستانی جوانان خوز ، سرهنگ پاسدار اکبر میرنام گفت: به لطف و عنایت خداوند، حمایت و پشتیبانی سردار شاهوارپور و زحمات همکاران در سپاه و بسیج در سطح شهرستان این مجموعه که مرکزی آبرومند برای نظام، انقلاب و مجموعه سپاه درشهرستان شده، ظرفیت بالای برای اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری و آموزشی دارد، مجموعه فرهنگی هنری شهدای سپاه با حمایت و پشتیبانی فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) به بهره برداری رسید.

وی افزود: این مجموعه آماده بهره برداری و خدمات رسانی فرهنگی، قرآنی، تعلیم و تربیت، دوره‌های توانمندسازی جوانان برای کمک به تقویت بنیه فکری و اعتقادی نوجوانان، جوانان و جشنواره‌های فرهنگی و هنری با موضوعات مختلف انقلابی و بومی مردمی است.

سرهنگ میرنام در ادامه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های مختلف سپاه ناحیه ایذه را جهت استحضار فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) و حاضرین در مراسم ارائه کرد.

این در مراسم گفت: نبرد بین جبهه حق و باطل تمام نشدنی است و طبق شرایط و میدانِ نبرد باید همواره خود را آماده نگه داریم.

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه خوزستان امروز، چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ در مراسم بهره برداری از مجموعه فرهنگی هنری و آفرینش‌های هنری شهرستان ایذه ضمن تسلیت عزاداری ایام پایانی ماه صفر در خصوص تحولات مهم منطقه و دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب اظهار کرد: همیشه در طول تاریخ در برابر جبهه حق، جبهه باطلی وجود داشته و نبرد بین حق و باطل نبردی تمام نشدنی است و هر بار به فراخور حال رنگ عوض می‌کند، گاهی جنگ سخت و گاه در قالب جنگ نرم و در بستر فضای مجازی و طیف وسیع رسانه‌ای شکل می‌گیرد.

وی افزود: باید همواره چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی در برابر توطئه‌ها و تهاجمات دشمن فعال، پویا و بروز باشیم و نگذاریم دشمن با تزریق جوّ بدبینی و نا امیدی روح و ذهن مردم ما را مسموم و آلوده کند.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور با اشاره به افزایش سطح سواد و آگاهی مردم و دسترسی آنان به اتفاقات و رویداد‌ها ادامه داد: نباید اجازه دهیم رسانه‌های بدخواه نظام مقدس جمهوری اسلامی یکه تازی کنند؛ باید فضا را برای آنها ناامن کنیم بیش از آنکه آنها فضا را برای شما ناامن کنند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) اضافه کرد: رسانه‌های معاند نباید در بزنگاه‌ها و در مواقع حساس و بحرانی بر فضای کشور اسلامی ما موج سواری کرده و جای جلاد و شهید را عوض کنند.

وی گفت: این دشمنان همان دشمنانی هستند که تا دیروز در میدان‌های نبرد جبهه حق علیه باطل شهر‌ها و منابع حیاتی ما را با حمایت کردن از دیوانه‌ای به اسم صدام می‌زدند و امروز رنگ عوض کرده و پشت سیستم‌ها در کشور‌های خود با استفاده از فضای مجازی مغز، روح و فکر خانواده‌های ما و جوانان و نوجوانان را درگیر کرده و در این بین ما وظیفه‌ای مضاعف داریم و باید مراقبت و مجاهدت بیشتری کنیم.

سردار شاهوارپور شهرستان ایذه را یکی از شاهراه‌های اصلی کشور دانست و افزود: دشمن به این مسئله واقف است و طمع دارد که از این موقعیت‌ها سوء استـفاده‌های خود را داشته باشد لذا دلسوزان انقلاب و نظام با تلاش، زحمت و مجاهدت باید سدی استوار مقابل دشمن باشند.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

خطبه های عبادی_سیاسی نماز جمعه اهواز
سرلشکر سلامی: شهید صیاد خدایی توسط صهیونیست‌ها به شهادت رسیده است
همراهی پنج معاون رییس جمهور و ۱۱ وزیر در سفر هیات دولت نشان از اهمیت خوزستان دارد
مجتبی یوسفی :پیگیر تبدیل وضعیت نیروهای طرح تحول سلامت هستیم
اجرای طرح زراعت چوب در خوزستان
منبع معتبر تاریخی که معارف و کرامات امام رضا (ع) را می‌گوید
اعزام زائران خوزستانی به حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره)
هزینه سازش ریاض با تل آویو از سوی کاخ سفید به نتانیاهو ابلاغ شد
صدور ۳ هزار و ۹۰۰ جلد سند روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر خوزستان
نمایش ظرفیت‌های دزفول محور اصلی برنامه‌های گرامیداشت ۴ خرداد

سرخط اخبار کل

A1A6201_2
1403022310510783230021424
1400102109014476124510594
1399070711014772921318424
63B55203-932A-48B2-A1CC-B807597BB509-220x220
170043025

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *