پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

بیانیه بسیج دانشجویی : به اراده ملت فرانسه احترام بگذارید و از آنها حمایت کنید

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در بیانیه‌ای خطاب به رئیس جمهور فرانسه نوشت: به اراده این ملت احترام بگذارید و از آنها حمایت کنید، از ظرفیت سایر دولت‌های اروپا برای حمایت از صدای مردم استفاده کنید، از پارلمان اروپا بخواهید که دولت را به دلیل سرکوب مردم بی‌دفاع تحریم کند.

این بیانیه افزود: همانطور که به زیبایی در سال ۲۰۲۰ برای مردم بحران‌زده لبنان تشریح می‌کردید که “انقلاب با دستور کسی اتفاق نمیفتد؛ مردم آن را ‌می‌سازند!! ” اکنون هم مورد انتظار است که از زیبایی اتفاقات کشور خودتان لذت ببرید نه اینکه در سال ۲۰۲۳ به مردم خودتان بگویید: “تجمع قانونی نیست و هیچکس حق شورش بر ضد نمایندگان مردم را ندارد! ”

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی عنوان کرد: آقای رئیس جمهور!! ما از کشوری سخن می‌گوییم که مردمش چند سال است که می‌خواهند دولت متبوعشان فقط صدایشان را بشنود و مخالفت آنها را به رسمیت بشناسد!

این بیانیه خاطرنشان کرد: آقای آزادی!! آنها در کشوری دست به اعتراض زده‌اند که آرزو دارد در جهان به توسعه سیاسی و اقتصادی شهره باشد، پس لطفا مانع این آرزو نباشید!! – این مردم فقط خواسته روشن اقتصادی دارند، یعنی اصل مسأله شأن سیاسی و یا ایدئولوژیک نیست که نگرانی‌های لائیک (ایدئولوژیک!) شمارا برانگیزد، واقعا مشکل معیشت دارند، این‌قدر سفره‌ زندگی‌شان کوچک شده و سال‌ها صدای مخالفت‌شان با سیاست‌های اقتصادی دولت شنیده نشده که این‌گونه حاضر شده‌اند از زندگی خود بگذرند، لطفاً صدایشان را بشنوید آنها به گفتگو احتیاج دارند نه گلوله!!

بسیج دانشجویی در این بیانیه افزود: آنها هیچ لیدر خارجی یا حتی حامی خارجی ندارند یعنی واقعا خود خود مردم فرانسه هستند، خیالتان راحت باشد و نگران توطئه خارجی نباشید. آنها توسط یک رژیم خارجی مسلح نشده‌اند، پلیس نمی‌کشند یا مامور قانون را برهنه‌ نمی‌کنند، یعنی اصلا نگران یک طرح براندازانه و غیردموکراتیک نباشید!

این بیانیه یادآور شد: آقای رئیس دولت! حرکت آنها کاملا خودجوش و واقعی است، مثلا هیچ رسانه و سرویس خارجی فوتی‌های جوان یا کشته‌های تصادفات کشور را برای زنده نگه داشتن اعتراض آنها فاکتور نکرده است تا بهانه کاذب ایجاد کند، آنها مسئله واقعی دارند!

در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی آمده است: آقای جهان وطن! به اراده این ملت هم احترام بگذارید و از ایشان حمایت کنید، مثل همیشه از ظرفیت سایر دول اروپا برای حمایت از صدای مردم استفاده کنید، از پارلمان اروپا بخواهید که دولت را به دلیل سرکوب مردم بی‌دفاع تحریم کند، از سیاستمداران بخواهید که در رثای مظلومیت معرتضین موهای سر خود را بتراشند و نماهنگ‌های رسانه‌ای تولید کنند!

این بیانیه افزود: توصیه ما ساده است “هر آنچه بر خود نمی‌پسندید بر دیگران هم مپسندید”! کمی بهتر ببینید که دوران استثمار رو به اتمام است پس با عادات قبلی خود بهتر است خداحافظی کنید!

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

درخشش فرنگی کاران خوزستان در قرقیزستان
پیش بینی افزایش دمای هوای خوزستان
درخشش بانوان خوزستانی در مسابقات تالاسمی قهرمانی کشور
پایان گروگان گیری توسط پلیس ماهشهر
تجهیز آزمایشگاه‌های حشره شناسی و تشخیص مالاریا و سالک در اهواز
لفاظی و جوسازی وزیر خارجه انگلیس علیه ایران با تکرار ادعاهای واهی
تلاش های نیروهای عملیات آب در منطقه بهارستان
خزعلی: باید برای توانمندسازی زنان و خانواده‌ها در دوره سالمندی تلاش کنیم
حضور آگاهانه امت اسلامی، عامل ناامیدی دشمنان
گرامیداشت یاد شهید اردشیر رهبر در سردشت زیدون

سرخط اخبار کل

9658524_377
IMG_۲۰۲۳۰۴۲۹_۰۰۴۱۰۳
IMG_۲۰۲۲۰۶۱۷_۱۷۱۵۰۹
1401020808582775925224414
1401050711352245625759594
IMG_۲۰۲۳۰۵۰۱_۰۰۱۸۳۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *