Language

Language

بیش از ۲۷۹ هزار تماس با واحد ارتباط با مشتریان (١٢٢) آبفا کلانشهر اهواز

سرپرست شرکت آب و فاضلاب اهواز از برقراری بیش از ۲۷۹ هزار تماس طی یکسال گذشته از سوی مشترکین آبفا اهواز با واحد ارتباط با مشتریان (۱۲۲) خبر داد.

به گزارش گروه خبری جوانان خوز ، فرزان عباسیان سرپرست آبفا اهواز  خاطر نشان کرد : طی یکسال گذشته مجموعا ۲۷۹ هزار و ۸۲۲ تماس با واحد ۱۲۲ برقرار شده که از این تعداد ۳۵ هزار و ۵۰۰ تماس مربوط به مشکلات آب و ۹۱ هزار و ۷۰۸ تماس مربوط به مشکلات فاضلاب بوده است.

وی ادامه داد: بخش دیگری از تماس ها نیز مربوط به ، قبوض، پیگیری ، انتقادات و پیشنهادات و سایر موارد نیز بوده است.

سرپرست شرکت آبفا کلانشهر اهواز با بیان این مطلب که همزمان با فرا رسیدن فصول گرم آب و هوایی و افزایش سرانه مصرف آب گفت: برای عبور از تنش آبی باید مدیریت مصرف آب و صرفه جویی را بعنوان یک الگو و اصل مد نظر قرار داد.

عباسیان اظهار کرد: افزایش سرانه مصرف آب منجر به افت و یا هدر رفت آب نیز می شود که از شهروندان تقاضا می شود نسبت به رعایت الگوی مصرف با حساسیت بیشتر عمل کنند.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

آیت‌الله رئیسی: طرح برخی اتهامات ناروا درباره مولدسازی غیرمنصفانه است
افتتاح کارخانه تولید پهپاد ایرانی ابابیل ۲ در تاجیکستان
چهار اثر از استاد سید علی اکبر پرورش در نشر شهید کاظمی
کشتی فرنگی قهرمانی جهان| شروع خوب با پایان تلخ در روز دوم
ورود درگیری در سودان به ماه سوم؛ بحران همچنان ادامه دارد
برگزاری اولین جشنواره خرمای بهبهان مهرماه امسال
شرکت ۷۳ هزار دانش آموز خوزستانی در جشنواره جابربن حیان
رکوردشکنی تولید انرژی در سد و نیروگاه کارون ۳
حمله توپخانه‌ای سپاه به مقرهای گروهک‌ تروریستی کومله در اقلیم کردستان + اطلاعیه سپاه و جزییات
حمل بیش از ۲۸۰ هزار تن گندم از خوزستان به سراسر کشور

سرخط اخبار کل

IMG_20231208_232200_949
11167434_548
1401063002273610626123364
169951083
157077117
8481867_923

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *