Language

Language

بیش از ۲۷۹ هزار تماس با واحد ارتباط با مشتریان (١٢٢) آبفا کلانشهر اهواز

سرپرست شرکت آب و فاضلاب اهواز از برقراری بیش از ۲۷۹ هزار تماس طی یکسال گذشته از سوی مشترکین آبفا اهواز با واحد ارتباط با مشتریان (۱۲۲) خبر داد.

به گزارش گروه خبری جوانان خوز ، فرزان عباسیان سرپرست آبفا اهواز  خاطر نشان کرد : طی یکسال گذشته مجموعا ۲۷۹ هزار و ۸۲۲ تماس با واحد ۱۲۲ برقرار شده که از این تعداد ۳۵ هزار و ۵۰۰ تماس مربوط به مشکلات آب و ۹۱ هزار و ۷۰۸ تماس مربوط به مشکلات فاضلاب بوده است.

وی ادامه داد: بخش دیگری از تماس ها نیز مربوط به ، قبوض، پیگیری ، انتقادات و پیشنهادات و سایر موارد نیز بوده است.

سرپرست شرکت آبفا کلانشهر اهواز با بیان این مطلب که همزمان با فرا رسیدن فصول گرم آب و هوایی و افزایش سرانه مصرف آب گفت: برای عبور از تنش آبی باید مدیریت مصرف آب و صرفه جویی را بعنوان یک الگو و اصل مد نظر قرار داد.

عباسیان اظهار کرد: افزایش سرانه مصرف آب منجر به افت و یا هدر رفت آب نیز می شود که از شهروندان تقاضا می شود نسبت به رعایت الگوی مصرف با حساسیت بیشتر عمل کنند.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

سرلشکر سلامی: شهید صیاد خدایی توسط صهیونیست‌ها به شهادت رسیده است
رسالت اجتماعی وکلا قانونمداری و ترویج احترام به قانون
عبور از پیک تابستان با پایداری شبکه انتقال برق خوزستان
مصرف برق در خوزستان از ۱۸ هزار گیگاوات ساعت گذشت
یورش وحشیانه اشغالگران صهیونیست به مسجدالاقصی
رییس جمعیت هلال احمر کشور: عملیات جست وجو در چهارمین روز حادثه متروپل ادامه دارد
نحوه کسب سهمیه‌های کشتی المپیک ۲۰۲۴ پاریس اعلام شد
یادی از قلندر موسیقی ایران در شبکه مستند
برقراری قطار‌های فوق‌العاده به مقصد خرمشهر
رسانه عبری: حماس اطلاعات بسیار مهمی درباره پایگاه‌های سری ارتش اسرائیل در اختیار دارد

سرخط اخبار کل

11394005_458
9961217_842
1400102608350971924541214
1402041606375930827900784
IMG_20230909_231209_394
31B6AA84-FE36-408A-BB12-0919075C5392-432x290

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *