Language

Language

تحقق ارزآوری و جذب سرمایه گذاران کشور عمان با توسعه روابط تجاری

نائب رئیس اول اتاق بازرگانی اهواز گفت: معرفی هرچه بهتر ظرفیت‌های استان خوزستان در حوزه‌های مختلف، باعث تحقق ارز آوری و جذب سرمایه‌گذاران کشور عمان خواهد شد.

به گزارش گروه خبری جوانان خوز ، شهلا عموری در نشست هماهنگی پذیرش هیات تجاری کشور عمان از سفر هیات تجاری کشور عمان به خوزستان خبر داد و گفت: این هیات تجاری از ۱۶ تا ۲۱ شهریور ماه در استان خوزستان حضور خواهند داشت و در این مدت موضوعات مربوط به توسعه روابط تجاری بین استان و این کشور، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه توسعه روابط تجاری با کشور عمان، منافع قابل توجهی برای استان درپی خواهد داشت که باید از سوی دستگاه‌های اجرایی مورد توجه قرار گیرد، افزود: معرفی هرچه بهتر ظرفیت‌های استان خوزستان در حوزه‌های مختلف، باعث تحقق ارز آوری و جذب سرمایه‌گذاران کشور عمان خواهد شد.
عموری به برخی اشتراکات فرهنگی بین خوزستان و کشور عمان اشاره کرد و ادامه داد: بر همین اساس، اتاق بازرگانی تلاش دارد تا زمینه تویت فعالیت‌های تجاری با این کشور را ارتقا دهد.  از دستگاه‌های اجرایی استان خواسته شد تا در این زمینه همکاری‌های لازم را در دستور کار داشته و برای تقویت روابط، همکاری بین بخشی داشته باشند.
نائب رئیس اول اتاق بازرگانی اهواز اضافه کرد: در طول مدت حضور هیات تجاری کشور عمان در خوزستان، علاوه بر معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان، از صنایع خوزستان، بنادر و منطقه آزاد اروند بازدید خواهد شد. میزبانی از این هیات با همکاری اتاق مشترک ایران و عمان، اتاق خرمشهر نیز انجام خواهد شد.
وی برگزاری همایش معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری خوزستان و همچنین ایجاد راه‌اندازی نمایشگاه معرفی محصولات تولیدی استان را از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که در مدت زمان حضور هیات تجاری کشور عمان در خوزستان اجرایی خواهد شد.
پایان گزارش/
4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

دولت بر رفع مشکل آب آشامیدنی مردم و سیستم فاضلاب خوزستان تاکید فراوان دارد
ضرورت واکنش محکم مسلمانان جهان به جنایات صهیونیست‌ها
تداوم فعالیت سامانه بارشی در خوزستان
برخورد ۲ دستگاه قایق گردشگری در خرمشهر
ارتش عراق عملیات امنیتی جدیدی را در جنوب سامرا آغاز کرد
اجرای ۳ طرح برقی برای ابرپروژه آبرسانی غدیر
«قدرت خرید»؛ از ریشه‌های اقتصادی تا پیامدهای اجتماعی و فرهنگی
خوزستان در جایگاه سوم کشوری به لحاظ جعل حوادث
افزایش ۵۷ درصدی تولید برق در نیروگاه گازی ماهشهر
انتخاب اعضای هیأت اجرایی انتخابات نظام مهندسی خوزستان

سرخط اخبار کل

8595785_813
10754911_397
9584029_398
8539801_557
1401021915250181725290304
1400091908330634124241824

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *