پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

بازداشت ‌مدیرکل سابق یکی از سازمان‌های خوزستان و برخی مدیران نفتی

دادستان اهواز از بازداشت ‌مدیرکل سابق یکی از سازمان‌های خوزستان و برخی مدیران نفتی خبر داد و گفت: برای پرونده‌های راه و شهرسازی، برخی شرکت‌های حوزه فولاد و برخی مقامات ارشد اسبق استان خوزستان کیفرخواست صادر شد.

به گزارش گروه خبری جوانان‌خوز به نقل از دادگستری استان خوز‌ستان، صادق جعفری‌چگنی اظهار داشت: در سال گذشته بیش از ۱۰۰ فقره کیفرخواست در بحث جرائم اقتصادی و مفاسد اداری در سطح استان خوزستان از مدیران و مقامات ارشد استان و حتی کارکنان اداری رسیدگی و کیفرخواست آن‌ها صادر شد و برخی نیز به دلیل عدم صلاحیت دادسرای مرکزی استان، برای رسیدگی به دادسرای تهران ارسال شد.

وی افزود: در حوزه شرکت‌های نفتی و دستگاه‌های اداری مانند شهرداری‌ها، تعداد زیادی از پرونده مربوط به مفاسد اداری است. در خصوص پرونده‌های راه و شهرسازی، برخی شرکت‌های حوزه فولاد و برخی مقامات ارشد اسبق استان خوزستان کیفرخواست صادر شده و اخیراً نیز مدیرکل یکی از سازمان‌ها که در دولت‌های گذشته مسئولیت داشت بازداشت شد و در خصوص چندین مورد دیگر در منطقه آزاد اروند یا کیفرخواست صادر شده یا پرونده در حال رسیدگی است. برخی مدیران نفتی نیز در چند روز گذشته بازداشت شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: با هر فردی در هر رده و هر مقامی در این پرونده که سبب ریزش ساختمان متروپل شده باشد، برخورد خواهیم کرد. در کنار این پرونده، پرونده و فساد و تبانی مالی نیز به صورت جداگانه در حال رسیدگی است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به شرایط ناایمن ساختمان عدالت اهواز نیز گفت: در بحث پل فولاد و یا ساختمان عدالت اهواز، با تشکیل جلسه ستاد بحران و شورای تأمین توانستیم بخشی از مشکلات مربوط به اسکان این افراد را حل کنیم در خصوص پیگیری‌های قضائی لازم و مشخص کردن مقصران قضیه چه از نظر فنی و چه حقوقی اقدامات لازم انجام خواهد شد. با پیگیری دادستانی اهواز توانستیم مساله اسکان ساکنان این ساختمان را حل کنیم.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

ارزآوری ۴ میلیارد دلاری هلدینگ خلیج‌فارس
مسئولان استان خوزستان برای رفع مشکلات مردم لباس رزم بپوشند
ابعاد آسیب‌پذیری ارتش اسرائیل
همراهی پنج معاون رییس جمهور و ۱۱ وزیر در سفر هیات دولت نشان از اهمیت خوزستان دارد
ضرورت آسیب شناسی افزایش تلفات انسانی در تصادفات خوزستان
جوانان‌خوز | گرد و غبار مهمان ناخوانده ایران
بازدید سفیر چین از زیگورات چغازنبیل، موزه و محوطه میراث‌جهانی شوش
گرامیداشت یاد مرحوم قیصر امین پور در اهواز
انجام سه مورد زایمان طبیعی بدون درد در بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک
بازگشت واحد شماره یک نیروگاه رامین اهواز به مدار تولید برق کشور

سرخط اخبار کل

8487853_744
9344400_216
10164250_495
IMG_۲۰۲۲۰۴۰۳_۱۹۱۱۱۳
1399080811383075421522974
8727077_119

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *