پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

حمایت از دسترنج کشاورزان خوزستانی با راه اندازی کشت و صنعت‌ها

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در جلسه توسعه کشت و صنعت‌های استان بر راه اندازی کشت و صنعت‌ها و زنجیره صنایع تبدیلی تأکید کرد.

به گزارش گروه خبری جوانان خوز ،مجید نبی پور در جلسه‌ای که با حضور اعضای کمیته توسعه کشت و صنعت‌های استان برگزار شد گفت: طرح‌هایی در راستای توسعه محصولات شیلاتی به وزارت متبوع پیشنهاد شده است.

او با بیان اینکه زیر ساخت‌های مجتمع‌های گلخانه‌ای باید آماده شود و در اختیار سرمایه گذاران قرار داده شود اظهار داشت: ایجاد شهرک صنایع تبدیلی نیز یکی دیگر از برنامه‌های این سازمان برای ایجاد ارزش افزوده است بنابراین باید زنجیره حمایتی را به وجود آوریم تا دسترنج کشاورزان پایمال نشود.

وی پایانه‌های صادراتی در شهرستان‌ها را کمک به کشاورز جهت فروش بهتر محصول عنوان و اضافه کرد: در این شهرک‌ها باید افرادی بعنوان حافظ منافع کشاورز حضور یابند تا محصول را عادلانه قیمت گذاری کنند.

نبی پور با بیان اینکه کشت و صنعت‌ها از اولین واحد‌های تجاری بزرگ صنعتی به شمار می‌روند که تولید، فرآوری، بازاریابی، خرید و فروش محصول در چارچوب بازار را انجام می‌دهند اظهار کرد: اراضی کشاورزی با وسعت بالا زمینه تبدیل به کشت و صنعت‌ها و صنایع تبدیلی را دارند بنابراین از کشاورزان و سرمایه گذاران این منطقه جهت مشارکت در راه اندازی صنایع و کشت و صنعت‌ها دعوت می‌شود.

وی با بیان اینکه باید در ابتدا زیرساخت‌ها جهت راه اندازی کشت و صنعت‌ها بررسی و تأمین شود تصریح کرد: تسهیلات مورد نیاز نیز باید در اسرع وقت در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

نبی پور شهر‌های جنوبی استان را با توجه به یکپارچه بودن و وسعت بالای اراضی گزینه‌های مناسب و دارای اولویت برای این منظور دانست.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

ثبت بیش از ۱۲ هزار متر حفاری چاه‌های نفت و گاز در مناطق نفت خیز
شناسایی و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل در مناطق عشایری خوزستان
برگزاری ویژه برنامه های غدیر در شهرستان کارون
روسیه: برنامه ارسال بمب‌های خوشه‌ای آمریکا به اوکراین نشانه ضعف است
مدال آوری دوندگان خوزستان در مسابقات ناشنوایان کشور
روسیه دیپلمات‌های آمریکا را احضار کرد
دولت بر رفع مشکل آب آشامیدنی مردم و سیستم فاضلاب خوزستان تاکید فراوان دارد
مرمت و بهسازی جاده چاه‌های نفت و گاز مسجدسلیمان
کشف و ضبط چند سکه و شئی تاریخی در خوزستان
صفحه نخست روزنامه‌های چهارشنبه ۱۱ خرداد ماه

سرخط اخبار کل

1400072510351477823839054
11358211_504
9519399_157
9132250_640
9562309_294
IMG_۲۰۲۳۰۹۱۷_۲۲۰۳۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *