پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

خوزستان در انتظار توزیع بنزین یورو چهار و سوپر از هفته آینده

مسئولان وزارت نفت و شرکت پخش ملی فرآورده‌های نفتی قول داده اند: از هفته آینده شاهد توزیع بنزین یورو ۴ و سوپر در کلانشهر اهواز و خوزستان باشیم.

به گزارش گروه خبری جوانان‌خوز ، رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان گفت: امیدواریم براساس صحبت‌های انجام‌شده از سوی مسئولان وزارت نفت و شرکت پخش ملی فرآورده‌های نفتی از هفته آینده شاهد توزیع بنزین یورو ۴ و سوپر در کلانشهر اهواز و خوزستان باشیم.

 

ابراهیم الباجی در خصوص آخرین وضعیت توزیع بنزین یورو ۴ و سوپر در استان خوزستان و کلانشهر اهواز عنوان کرد: وعده‌هایی در خصوص از سرگیری توزیع بنزین یورو ۴ و سوپر داده شده، اما همچنان و پس از گذشت بیش از ۶ ماه هنوز در هیچکدام از جایگاه‌های کلانشهر اهواز و استان این نوع سوخت‌ها توزیع نمی‌شود.

وی افزود: علت عدم توزیع این سوخت‌ها، اورهال پالایشگاه شازند اراک عنوان شده و براساس آنچه که از سوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی قول داده شده است با اتمام اورهال این پالایشگاه از هفته آینده توزیع بنزین سوپر و یورو ۴ از سرگرفته خواهد شد، اما باید دید واقعا چنین اتفاقی انجام می‌شود یا خیر.

رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان گفت: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی باید نسبت به این مساله پاسخگو باشد و مشکل عدم توزیع بنزین سوپر و یورو ۴ را در کلانشهر اهواز و دیگر شهر‌های خوزستان حل کند، زیرا این مساله به شدت بر روی عملکرد خودرو‌ها به ویژه خودرو‌های پلاک اروند در خوزستان اثرگذار است و آن‌ها را با مشکل مواجه کرده است.

الباجی ادامه داد: در حال حاضر در کلانشهر اهواز فقط بنزین معمولی توزیع می‌شود و حتی یک قطره بنزین سوپر و یا یورو ۴ برای توزیع وجود ندارد.

وی در پایان با بیان اینکه توزیع این دو نوع سوخت براساس قانون و مصوبه هیات وزیران باید در همه کلانشهر‌ها از جمله اهواز انجام شود، گفت: امیدواریم براساس صحبت‌های انجام‌شده از سوی مسئولان وزارت نفت و شرکت پخش ملی فرآورده‌های نفتی از هفته آینده شاهد توزیع بنزین یورو ۴ و سوپر در کلانشهر اهواز و خوزستان باشیم.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

تامین لوازم سرمایشی برای مددجویان کمیته امداد ماهشهر و بندر امام خمینی
پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان برای افتخارآفرینی کشتی گیران خوزستان در مسابقات آسیا
ذات‌الریه یا پنومونی بدترین عارضه آنفلوآنزا است
بررسی کسب و کارهای آسیب دیده، تبعات اقتصادی و اثرات آن بر سرمایه‌گذاری در شهرستان آبادان
فراخوان ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور
احساس درونی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در روز ورود حضرت امام خمینی به کشور
فرمانده‌کل قوا بازگشت ناوگروه ۸۶ نداجا را تبریک گفتند
ناوگان حمل و نقل عمومی اهواز در مسیر نوسازی
برگزاری آزمون‌ ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم در خوزستان
امام جمعه اهواز: مردم با بصیرت خوزستان حضوری دشمن‌شکن در راهپیمایی روز قدس خواهند داشت

سرخط اخبار کل

9697412_814
11027159_538
8487752_698
9936075_537
بارگیری (2)
1397080214270112115730654

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *