پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

چراغ سبز فرابورس به ۹ نماد معاملاتی برای تغییر دامنه نوسان

بازارگردانان در ۹ نماد معاملاتی در صورت تمایل می توانند با رعایت سایر بندهای «ضوابط مربوط به ماده ۲۱ دستورالعمل فعالیت بازارگردانی در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران» درخواست تغییر دامنه نوسان قیمت را به فرابورس ایران ارائه کنند.

به گزارش جوانان خوز، معاونت نظارت بازار شرکت فرابورس ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو اطلاعیه شماره ۳۶۶۱/الف/۰۱ مورخ ۲۲/۰۱/۱۴۰۱ این شرکت، با موضوع «ضوابط مربوط به ماده ۲۱ دستورالعمل فعالیت بازارگردانی در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران»، پس از بررسی های صورت گرفته طی شش ماه منتهی به ۰۵/۰۵/۱۴۰۱، تعداد ۹ نماد معاملاتی مشمول بندهای ۲ ،۳ و ۴ ماده ۱ ضوابط مذکور می باشند.

بر اساس این گزارش شرکت‌های آهن و فولاد ارفع، پلیمر آریا ساسول آریا، سپیدار سیستم آسیا، سرمایه‌گذاری مس سرچشمه، پتروشیمی تندگویان، سرمایه‌گذاری صباتامین، مجتمع جهان فولاد سیرجان، سنگ آهن گهر زمین و سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات ۹ نماد معاملاتی هستند که مشمول این ضوابط هستند.

به همین جهت بازارگردانان در این نمادها در صورت تمایل می توانند با رعایت سایر بندهای «ضوابط مربوط به ماده ۲۱ دستورالعمل فعالیت بازارگردانی در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران» درخواست تغییر دامنه نوسان قیمت را به فرابورس ایران ارائه کنند.

در خصوص صندوقهای سرمایه گذاری و نیز اوراق تامین مالی توجه به مفاد ماده ۲ ضوابط مربوط به ماده ۲۱ دستورالعمل فعالیت بازارگردانی در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران ضروری است.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

استاندار خوزستان: استعفای من صحت ندارد
درآمد ۸۰۰ میلیون یورویی شرکت فولاد خوزستان در سال ۱۴۰۱
طرح توسعه مخازن نفتی مسجدسلیمان با سرمایه گذاری ۵۰ هزار میلیارد ریالی اجرا می‌شود
۴۵ روز مهلت برای تامین زمین ۲۸۰ هزار واحد مسکونی در خوزستان
ضرورت کاهش ۳۰درصدی مصرف برق در زمان کار ادارات کلانشهر اهواز
ضرورت رعایت الگوی مصرف برق در اهواز
تحریم‌ها سکوی پیشرفت ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف
صفحه نخست روزنامه‌های یک شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه
قالیباف در نخستین مناظره انتخاباتی چه گفت!
توقف بیش از دو هزار خودرو در پارکینگ چذابه

سرخط اخبار کل

11357191_510
images
9787451_516
8619802_771
170461537
1398011619163379217088354

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *