پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

ایجاد ۶۰ هزار شغل امسال در خوزستان هدفگذاری شده است

استاندار خوزستان با بیان اینکه پارسال ۲۲ هزار شغل در استان ایجاد شد گفت: ایجاد ۶۰ هزار شغل امسال در خوزستان هدفگذاری شده است که لازمه تحقق آن، هماهنگی بین دستگاه‌ها است.

به گزارش گروه سیاسی جوانان‌خوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، صادق خلیلیان روز یکشنبه در پایان جلسه توسعه اشتغال بر پایه زیست‌بوم ملی در استانداری خوزستان بیان کرد: در این نشست مقرر شد، برنامه اشتغال زیست‌بوم ملی براساس برنامه آمایش سرزمینی تنظیم و به صورت ملی دنبال شود که می‌توانیم از این ظرفیت برای توسعه اشتغال در خوزستان بهره‌مند شویم.

وی گفت: ظرفیت‌های خوبی در خوزستان شامل نخیلات، شیلات و صنایع مرتبط با کشاورزی وجود دارد که اولویت ما بوده و سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها را دنبال می‌کنیم؛همچنین صنایع مرتبط با زنجیره پایین دست پتروشیمی ، نفت و گاز ظرفیت بسیار خوبی هستند که می‌توان براساس برنامه آمایش سرزمینی آن را دنبال کرد و حمایت از آنها نیز از برنامه‌های ما است.

خلیلیان ادامه داد: برخی واحدهای صنعتی در خوزستان، سرمایه‌گذاری در آنها انجام شده ولی نیمه فعال و یا غیرفعال هستند که باید آنها را فعال کنیم چرا که راه میانبری برای توسعه اشتغال هستند و در نشست امروز   هماهنگی‌ لازم در این خصوص صورت گرفت.

وی با بیان اینکه صنایع کوچکی در خوزستان وجود دارد که تجهیزات صنایع بزرگ را تامین و حامیان صنایع بزرگ هستند گفت: برخی مواقع روابط اداری و سازوکارها به گونه‌ای است که صنایع بزرگ نیاز خود را از خارج استان خریداری و صنایع کوچک مورد حمایت قرار نمی‌گیرند لذا مقرر شد در جلسه‌ای با مسوولان صنایع بزرگ به عنوان مسوولیت‌های اجتماعی صنایع کوچک را مورد حمایت قرار داده و نیازهای خود را از درون استان تامین کنند.

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

ثبت جهانی«کاروانسرای افضل» شوشتر
اطری: در فینال هنگ کرده بودم
مسئولان همه بخش‌ها برای تحقق شعار سال برنامه داشته باشند
اردوی راهیان پیشرفت مهم‌ترین طرح اوقات فراغت در شادگان
تشریح مصوبات ۵ سفر استانی رئیس‌جمهور به خوزستان
رییس ستاد کل نیروهای مسلح از موزه دفاع مقدس دزفول بازدید کرد
آمادگی دولت طرابلس برای انجام گفت‌وگوهای ملی لیبی
رقابت شطرنج باز خوزستان درامارات
دیدار بی‌نتیجه رئیس شورای اروپایی با نخست وزیر مجارستان
۲۷ نفر از عناصر تروریستی الشباب در حمله هوایی کشته شدند

سرخط اخبار کل

IMG_۲۰۲۳۰۶۱۳_۲۱۱۲۱۸
resized_8571482_909
1402070822440013028459374
169791252
11113913_999

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *