Language

Language

دریافت مجوز ساخت پنج پترو پالایش در خوزستان

استاندار خوزستان گفت: مجوز‌های ساخت پنج پتروپالایش با همکاری پتروشیمی اخذ شده است و سعی میکنیم موانع ساخت این پروژه‌ها رفع شود.

به گزارش گروه سیاسی جوانان خوز ، علی اکبر حسینی محراب در نشست شورای اشتغال استان که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یرگزار شد، افزود: طی مدت اخیر در خوزستان تلاش کردیم در کنار و امتداد صنایع بزرگ خوشه‌های صنعتی و صنایع پایین‌دستی شکل بگیرد که منجر به رشد تجارت خارجی و تقویت تولید و اشتغال در سطح استان شود.

وی اظهار کرد: آنچه که در استان بیشتر مورد سرمایه‌گذاری قرار می‌گیرد با توجه به مزیت‌های آن در حوزه کشاورزی و خدمات است در کنار آن لازم است مهارت آموزی و فرهنگ کار در استان تقویت شود. در شیلات و همچنین نخیلات و زنجیره مرتبط با آن پتانسیل بسیار خوبی در سطح استان جهت امر اشتغال وجود دارد.

استاندار خوزستان با اشاره به اجرای طرح زراعت چوب در استان بیان کرد:طرح زراعت چوب در سطح ۳۰۰ هزار هکتار طی چهار سال از جمله طرح‌های بزرگی است که منجر به ایجاد فرصت‌های شغلی در استان خواهد شد.

حسینی محراب عنوان کرد: توافق لازم جهت احداث شهر شیمیایی در امیدیه انجام شده است و مجوز‌های ساخت پنج پتروپالایش با همکاری پتروشیمی نیز اخذ شده است و سعی میکنیم موانع ساخت این پروژه‌ها رفع شود. در این راستا در شادگان این فرآیند ساخت پتروپالایش را تسهیل کرده‌ایم.

وی افزود: در تولید محصولات کشاورزی خوزستان رتبه‌های اول و دوم در سطح کشور را دارد و در این راستا در حال برنامه‌ریزی و انجام اقدامات لازم جهت توسعه تجارت خارجی هستیم.

استاندار خوزستان همچنین خواستار اعلام نسبت مدیران و نیرو‌های غیربومی در شرکت‌های زیرمجموعه یا وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت رفع احساس تبعیض، افزایش رقم تخصیص تسهیلات بانکی اشتغال به استان و ثبت کلیه استخدام‌ها در سامانه رصد وزارتخانه شد.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

عناوین روزنامه‌های مطرح جهان
واکاوی مساله‌ای به نام قاچاقِ موبایل مسافری
راهیابی دانش آموزان خوزستانی به مسابقات قرآن، عترت و نماز کشور
آیت الله رئیسی: هر جا به بیرون چشم دوخته شد عقب‌ماندگی‌ به‌وجود آمد | باور امام این بود که راه خدا از میان خلق می گذرد
صفحه نخست روزنامه‌های دوشنبه ۲۳ خرداد ماه
صفحه نخست روزنامه‌های یک شنبه ۲۹ خرداد ماه
سردار وحیدی: دولت سیزدهم به‌دنبال ورود مردم به عرصه حکمرانی است
قهرمانی تیم بانوان هیئت ووشو بندر ماهشهر در لیگ برتر
تخلیه و بارگیری بیش از ۹ هزار تن کالا در راه آهن زاگرس
خرید بیش از ۲۴ هزار تن گندم در خوزستان

سرخط اخبار کل

8593664_108
10116487_103
1401030508263051025396114
1401022111250480925302694
IMG-20210405-WA0050

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *