پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

دفاع مردم هویزه از وطن جزء افتخارات خوزستان است

نماینده ولی فقیه در خوزستان : در هشت سال دفاع مقدس مردم هویزه در خط مقدم بودند و جان خود را برای اسلام تقدیم کردند که این‌ها از افتخارات خوزستان است.

به گزارش گروه سیاسی جوانان‌خوز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در اجتماع بزرگ عشایر هویزه ضمن تبریک میلاد امام حسن عسکری (ع) و تسلیت برای شهادت تعدادی از هم وطنان در حادثه تروریستی شیراز گفت : در هشت سال دفاع مقدس مردم هویزه در خط مقدم بودند که این برگ زرینی از عزیزان عشایر است که شما تقدیم اسلام کردید تا ایران اسلامی از آسیب‌ها محفوظ بماند.

 

وی با بیان اینکه مأموریت انسان پیدا کردن راه لقای به خداوند متعال است، افزود: تنها یک مسیر دارد و آن «یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَ کُونُوا مَعَ الصَّادِقِینَ»، با همراهی پیامبر و آل پیامبر (ص) می‌شود به این مقام راه پیدا کرد.

امام جمعه اهواز با اشاره به این‌که عاقبت به خیری خیلی مهم است، عنوان کرد: براساس آیه قرآنی «تَوَفَّنِی مُسْلِماً وَ أَلْحِقْنِی بِالصَّالِحِینَ»، انسان سعی کند که همیشه مسلمان و مؤمن از دنیا برود.

وی با اشاره به حضور مردم در صحنه ها، تأکید کرد: مردم در همه صحنه‌ها و هرک جا که احساس کردند انقلاب اسلامی مورد هجمه قرار گرفته، وارد عرصه شدند. این حضور دو پیام دارد، یک اینکه در صحنه‌های مختلف پشتیبان نظام خود هستیم و پیام دوم اینکه مسئولان باید به مردم خدمت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به طمع استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکای مستکبر نسبت به ایران اسلامی، عنوان کرد: نمونه‌های افتخار در ایران اسلامی کم نداریم و در جبهه‌های مختلف جوانان این مرز و بوم به پیروزی رسیدند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد تصریح کرد: تا زمانی که امت اسلامی در رگ‌های خود خون جاری دارند در برابر تمامی هجمه‌های دشمن ایستادگی خواهد کرد.

امام جمعه اهواز به مقوله جهاد تبیین پرداخت و گفت: باید دستاورد‌های قبل و بعداز انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف تبیین شوند. احداث کارخانه‌ها و شرکت‌های مختلف، توسعه شهری و روستایی بخشی از این دستاورد‌ها هستند.

نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان در پاسخ به دغدغه‌های مطرح شده از سوی مردم، عنوان کرد: چندین نوبت به رئیس جمهور عرض کردم که خوزستان که سرشار از منابع نفتی گازی و کشاوزی هست و اول باید مردم خود را تأمین کند.

گفتنی است ، اجتماع بزرگ عشایر شهرستان هویزه با حضور گسترده و قابل توجه بزرگان و ریش سفیدان طوایف، جوانان و نوجوانان، گروه‌ها و قشر‌های مختلف از شهرستان همراه بود.

مردم ولایتمدار هویزه با سردادن شعار لبیک یا خامنه‌ای بر تجدید بیعت با ولایت فقیه و جانفشانی در راه انقلاب اسلامی تاکید کردند.

در این مراسم شماری از جوانان ولایی به قرائت اشعار حماسی پرداختند.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

اجرای طرح سه شنبه‌های صرفه جویی در خوزستان
ظرفیت بالای خوزستان برای خودکفایی کشور در بخش کشاورزی
بیانیه مداخله آمیز بایدن در سالگرد اغتشاشات؛ باز هم تحریم می‌کنیم
دعوت نونهالان فرنگی کار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی 
پوشش تحولات اوکراین| آمریکا سامانه‌های موشکی مدرن‌تری به اوکراین می‌دهد
پیگیری مشکل روشنایی مسکن مهر هفتکل
طائب:پزشکیان فقط می‌خواهد در چارچوب نظام حرکت کند
بیانیه ارتش: رهبر انقلاب کشور را از فتنه‌های داخلی و خارجی نجات داده است
برنامه‌های فرهنگی و مذهبی نیمه شعبان در خوزستان تشریح شدند
۱۰ طرح عمرانی در بندر خرمشهر در حال اجرا است

سرخط اخبار کل

9621018_167
8878856_579
9538416_780
10753262_560
14010323000165_Test_PhotoN
1403051314515863230697134

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *