پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

فعالان رسانه‌ای چگونه راوی اربعین شوند؟

دبیرخانه مرکزی دومین سوگواره ملت امام حسین (ع) به همت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی در ایام اربعین و دهه پایانی ماه صفر اقدام به برگزاری پویش راویان اربعین با مشارکت فعالان رسانه‌ای سراسر کشور می‌کند.

گزارش گروه فرهنگی جوانان خوز به نقل از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، خبرنگاران، تصویربرداران، عکاسان و فعالان رسانه‌ای و کنشگران فضای مجازی که در ایام اربعین زائر اباعبدالله الحسین (ع) هستند، می‌توانند با شرکت در این پویش، راوی این رستاخیز عظیم باشند.

علاقمندان به شرکت در این پویش می‌توانند روایت خود از اربعین امسال یا سال‌های گذشته را به نشانی  soogvareh.com/ravi_arbaeen ارسال کنند.

همچنین دبیرخانه مرکزی دومین سوگواره ملت امام حسین (ع) با همراهی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ مجموعه کارگاه‌های فرهنگی و هنری دیجیتال را برای ارتقاء دانش، آگاهی و مهارت‌های علاقمندان در صفحه ویژه سوگواره برگزار می‌کند که علاقمندان به شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند به نشانی  https://www.instagram.com/soogvareh_com 

مراجعه کنند.

بنابراین گزارش دومین سوگواره ملت امام حسین (ع) پویش تولید محتوای فضای مجازی و کنشگران عاشورایی در بخش‌های متون ادبی، رسانه‌های تصویری، صوت و رادیو، کنشگری عاشورایی، گرافیک و رسانه‌های خبری برگزار می‌شود.

علاقمندان به شرکت در این سوگواره که اوایل اسفندماه امسال و مصادف با سوم شعبان سالروز میلاد امام حسین (ع) و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران برگزار می‌شود، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی https://soogvareh.com/ مراجعه کنند.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

وزارت خارجه آمریکا: پاسخ ایران به پیشنهاد آمریکا در خصوص توافق هسته‌ای را دریافت کردیم
استاندار خوزستان تاکید کرد؛ شهرداران جلوی انحصار در پیمان ها و پروژه ها را بگیرند
کلنگ زنی و بهره برداری ۲۸ کلاس درس در ایذه
ضرورت همکاری بانکها برای احیای واحدهای صنعتی خوزستان
ناوگان حمل و نقل عمومی اهواز در مسیر نوسازی
بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
صفحه نخست روزنامه‌های چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار اهواز، ۱۶ مهر ماه ۱۴۰۲
لزوم ایجاد ارتباط دوسویه تجاری با کشورهای عضو پیمان شانگهای
آیین رونمایی از «کتاب سال ریم» برگزار شد

سرخط اخبار کل

IMG09142291
8518185_195
157201059
9661017_872
9623817_700
10120774_738

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *