پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

رفع قطعی شبکه فیبر نوری مسیر ستلون به میداوود رامهرمز

اختلال به وجود آمده در شبکه همراه اول برخی روستاها پس از رفع قطعی و ترمیم زیر ساخت ارتباطی شبکه فیبر نوری مسیر ستلون به میداوود از توابع شهرستان رامهرمز، برطرف شد و ارتباطات پایدار و به حالت عادی برگشت.

به گزارش گروه شهرستانی جوانان خوز مدیر مخابرت منطقه خوزستان گفت: در پی بارش‌های سنگین و طغیان رودخانه میداوود، زیر ساخت‌های مخابراتی و شبکه فیبرنوری تأمین کننده بستر ارتباطی شبکه همراه اول روستایی مسیر ستلون به میداوود به ویژه در بخش ابوالفارس رامهرمز دچار آسیب دیدگی و قطعی شد.

رحیم فلاح زاده افزود: با حضور و تلاش‌های جهادگونه و شبانه روزی تیم‌های فنی و عملیاتی شبکه دسترسی، علیرغم وجود شرایط سخت و عدم امکان دسترسی بدلیل وجود آب زیاد ناشی از طغیان رودخانه، با تأمین تجهیزات فنی و مفصل‌بندی، شبکه فیبرنوری آسیب دیده در مسیر ستلون به میداوود ترمیم و دیتای شبکه همراه اول روستایی نیز در این مسیر وصل و ارتباطات را برای مشترکین پایدار کردند.
وی می‌گوید: پیش از این مخابرات منطقه خوزستان پس از قطع شدن بستر زیر ساخت شبکه فیبر نوری در این مسیر، با اتخاذ تدابیر لازم به منظور استفاده روستائیان و مسافران نوروزی از خدمات تلفنی و تبادل صوت در شبکه همراه اول در این مناطق، با نصب تجهیزات فنی مورد نیاز، بستر زیر ساخت ارتباط رادیویی ۲G را برای دکل‌های همراه اول را فراهم کرد تا مشترکین برای استفاده و تماس تلفنی از شبکه همراه اول با مشکل مواجه نشوند.
فلاح زاده اضافه کرد: مخابرات منطقه خوزستان طرح بستر زیر ساخت شبکه فیبر نوری جایگزین برای این مسیر را در دستور کار خود قرار داده است تا در صورت بوجود آمدن بحران و شرایط اینچنینی و با استفاده از این بستر جدید بتواند ارتباطات مخابراتی را حفظ و آن را  پایدار نگه دارد.
پایان گزارش/
4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

عضویت ایران در شانگهای آشکارسازی و پویایی سیاست خارجه دولت است
قاضی‌زاده هاشمی : مسیر مبارزه با دشمنان تاکنون ادامه دارد
«قهرمان پارالمپیک» رئیس هیئت جانبازان و معلولان خوزستان شد
انصراف از کتاب سال و پاسخ دبیرخانه جایزه
بازداشت شبانه مدیرعامل یک شرکت دولتی|متهم روانه زندان شد
تحولات اوکراین| روسیه خواستار نشست شورای امنیت درباره تامین تسلیحات غربی شد
برائت مردم ‌از اغتشاشگران در نماز جمعه‌
رونق اشتغالزایی در خوزستان با اعطای ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات
اذعان آمریکا به هراس از انتقال تکنولوژی میان ایران و روسیه 
بازدید امام خامنه‌ای از نمایشگاه بین‌المللی کتاب

سرخط اخبار کل

1402081421231352728717134
9606719_670
169951083
1399071711572117221391064
8500555_724
8572946_677

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *