پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

رقابت ۱۰ هزار ورزشکار در جام پرچم خوزستان

رقابت‌های جام پرچم (جام مینی فوتبال ویژه روستانشینان و عشایر) با حضور ۱۰ هزار ورزشکار، مربی و عوامل اجرایی در خوزستان در حال برگزاری است.

به گزارش گروه ورزشی جوانان‌خوز، دبیر هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی خوزستان گفت: ۶۰۸ تیم روستایی در جام پرچم ثبت نام کردند که از این تعداد ۸۳ تیم در بخش بانوان است و تاکنون در هیچ رشته‌ای این تعداد داوطلب حضور فعال نداشته اند.

 

داوود جباری افزود: ایجاد شور و نشاط در روستاها، جذب جوانان روستایی به ورزش به خصوص ورزش فوتبال، پُر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان روستایی و همچنین شناسایی استعداد‌های برتر از اهداف این جام است.

دبیر هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی خوزستان گفت: مسابقات در ۶ منطقه و با حضور ۲۹ تیم در خوزستان برگزار می‌شود که از هر منطقه ۲ تیم به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند همچنین مسابقات مرحله نهایی با حضور ۱۲ تیم در اهواز برگزار و تیم اول به عنوان نماینده استان به مسابقات کشوری که بهمن ماه خواهد بود اعزام می‌شود.

وی افزود: به تمام تیم‌های ثبت نام کننده یک دست لباس، توپ و تور اهدا شده است.

جباری گفت: جام پرچم با استقبال خوب ورزشکاران روستایی استان و با حجم بالای شرکت کنندگان مواجه شده و انجام این مساله نشانگر اهمیت توجه به ورزش در روستا‌های استان است.

جام پرچم با برنامه ریزی و تلاش وزارت ورزش و جوانان در سال جاری آغاز و به تبع آن نیز اداره کل ورزش و جوانان استان برای برگزاری هرچه باشکوه این رویداد ورزشی در شهرستان‌ها با همراهی هیات‌های ورزش روستایی وارد عمل شده است.

وی افزود: در این دوره از رقابت ها، ورزشکاران می‌توانند استعداد‌های خود را در قالب رقابت‌های تیمی بروز داده و توان ورزشی خود را در یک رقابت حساس و مهم محک بزنند.

اولین دوره مسابقات مینی فوتبال روستایی و عشایری سراسر کشور با شعار «هر روستا یک تیم» از ۳۰ مهرماه در چهار سطح بخش، شهرستان، استان و ملی در حال برگزاری است.

به تمام تیم‌های شرکت کننده البسه ورزشی مخصوص مسابقات به صورت رایگان اهدا شده است.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

کشتی فرنگی قهرمانی جهان| شروع خوب با پایان تلخ در روز دوم
کسب مدال‌های مسابقه‌های دو و میدانی توسط دختران خوزستانی
پیش بینی وزش باد و گرد وخاک در خوزستان
توقف بیش از دو هزار خودرو در پارکینگ چذابه
خرید یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن گندم در خوزستان
ارائه بسته‌های سرمایه گذاری بدون نام در خوزستان
بزرگداشت مرحوم حجت‌الاسلام شفیعی جمعه برگزار می‌شود
تسلیم قانون شدن قاتل و همدستانش در رامهرمز
جنگ عراق همچنان سربازان آمریکایی را می‌کُشد!
ارائه خدمات پزشکی به خوزستانی‌ها در درمانگاه‌های بیمارستان امام خمینی اهواز

سرخط اخبار کل

10979986_800
1401020808582775925224414
P-IMG-20220901-WA0044
9373943_567
10737651_944
170151660

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *