پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

ساخت ۶۸۱ مسکن و مدرسه در خوزستان به همت سپاه حضرت ولیعصر(عج)

فرمانده حضرت ولیعصر(عج) خوزستان از ساخت ۶۵۰ مسکن برای مددجویان کمیته امداد و ۳۱ مدرسه در مناطق محروم استان خبر داد.

به گزارش گروه خبری جوانان خوز، سردار پاسدار حسن شاهوارپور درخصوص کار‌های عمرانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: هر دستگاهی متولی ارائه خدمت و انجام کار‌ها در حوزه مسئولیت‌ها و وظایف خود است.

وی افزود: باتوجه به روحیه کار جهادی در مجموعه بسیج سپاه پاسداران و تاکید‌های مقام معظم رهبری نسبت به نیرو‌های مسلح برای کمک به مردم و رفع مشکلات آن‌ها و تکمیل کار‌های ناتمام، همیشه آماده خدمت رسانی به هموطنان و هم استانی‌ها هستیم.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه ایران جزو ۱۰ کشور حادثه خیز و در معرض بلایا و حوادث طبیعی محسوب می‌شود، ادامه داد: درحال حاضر بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ گروه جهادی وجود دارد و در بسیاری از موارد به صورت خودجوش وارد صحنه می‌شوند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان اضافه کرد: براساس تفاهم نامه‌ای که با کمیته امداد خمینی استان به امضا رسیده است، باید ۶۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش ساخته شود و تاکنون ۴۰۰ واحد آن ساخته شده و به جامعه هدف تحویل داده ایم و ۲۵۰ واحد دیگر درحال ساخت هستند.

وی به ایجاد ۴۰۰ واحد اسکان موقت برای زلزله زدگان شهرستان اندیکا اشاره کرد و گفت: همچنین در توافق با آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، ساخت ۳۱ مدرسه ۲ کلاسه در مناطق سخت‌گذر خوزستان برای جایگزین مدارس کپری و کانکسی در دستور کار قرار گرفت که تعداد زیادی از آن‌ها ساخته و تحویل داده شدند و مابقی آن‌ها درحال ساخت هستند.

سردار شاهوارپور درخصوص سایر طرح‌های عمرانی در استان می‌گوید: در منطقه سخت‌گذر احمدفداله از توابع شهرستان دزفول، ساخت خانه بهداشت و مدرسه شبانه روزی درحال انجام است.

وی ساخت و تحویل تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه شهید چمران اهواز از سوی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص)، ساخت و تحویل پارک ۵ هکتاری ریحانه در ساحل رودخانه کارون، کاشت تعداد قابل توجهی نهال در بیش از ۱۴ هزار هکتار کانون‌های ریزگرد، مهار روان‌آب‌ها و… با همت گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی را از دیگر خدمات سپاه ولیعصر (عج) خوزستان برشمرد.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

پیگیری علت کمبود سرم در داروخانه‌های اهواز
ساخت ۲۶۰۰ واحد مسکونی برای معلمان خوزستانی
آغاز عملیات اصلاح و تعويض خط فاضلاب خيابان بهداشت کوی علوی
دستگیری سارق و شرور تحت تعقیب در اندیمشک
۲۷ شهریور، سالروز شهادت خون نگار احمد غدیریان
بیمه حیات‌وحش راهی برای کاهش خسارات به مزارع و دام‌ها
پایداری ارتباط‌های مخابراتی در خوزستان با اجرای بیش از ۶ هزار کیلومتر فیبر نوری
تولیدبیش از ۲۰ میلیون تن گاز‌ ترش در پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس
رسانه‌های تبلیغاتی یا خبرپراکنی در ابعاد مختلف تخریبی یا تقویتی...!
۱۴ طرح کلان عمرانی برای شهرستان کارون تصویب شد

سرخط اخبار کل

9525252_203
9739743_747
9766543_325
8587356_690
9607530_176
169919183

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *