پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

سرمایه گذاری ۱۳ همتی بخش خصوصی در گردشگری خوزستان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان گفت: بخش خصوصی ۱۳ همت (هزار میلیارد تومان) در حوزه گردشگری استان سرمایه گذاری کرده است.

به گزارش گروه فرهنگی جوانان خوز ، محمدحسین ارسطو زاده در آیین تجلیل از راهنمایان گردشگری دزفول در سالن همایش‌های مجتمع مادر این شهر گفت: شهرستان دزفول سهم زیادی از سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری استان خوزستان را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اهمیت جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری ادامه داد: مجتمع تجاری تفریحی مادر دزفول در کنار ظرفیت‌های غنی این شهرستان در حوزه گردشگری یک ظرفیت جدید اقامتی تفریحی ایجاد کرده که نشان از عرق و تعلق خاطر مدیریت این مجموعه است و جای قدردانی دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان با بیان اینکه سیاست گذاری در حوزه گردشگری بر مبنای حضور و فعالیت بخش خصوصی است، گفت: امسال جهش اقتصادی بر مبنای مشارکت مردمی به عنوان یک مبنای بسیار بدیهی و مدبرانه مطرح شده و انتظار می‌رود در این راستا در حوزه گردشگری فعالیت بیشتری انجام شود.

ارسطو زاده با قدردانی از فعالیت‌های راهنمایان و آژانس‌های گردشگری و صنف اقامتگاه‌ها و اسکان اظهارکرد: فعالیت بخش خصوصی، رسانه‌ها، فعالان بخش گردشگری و برنامه ریزی مسوولان شهرستان دزفول برای معرفی جاذبه‌های گردشگری منجر به کسب رتبه نخست این شهرستان در جذب گردشگر در استان خوزستان شد.

وی با اشاره به پیشینه تاریخی غنی و طبیعت کم نظیر شهرستان دزفول افزود: این شهرستان ظرفیت‌های زیادی در حوزه تاریخ و فرهنگ دارد و به همین دلیل توانست رتبه نخست جذب گردشگر را در استان به خود اختصاص دهد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان یکی دیگر از عوامل موفقیت حوزه گردشگری شهرستان دزفول را همراهی و همدلی دستگاه‌های این شهرستان دانست و گفت: ستاد سفر اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول از ستاد‌های بابرنامه، منسجم و هماهنگ استان خوزستان بود.

وی دزفول را یکی از شهر‌های شناخته شده استان خوزستان برشمرد و افزود: ستاد سفر دزفول به دلیل اقدامات، برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌ها همواره به عنوان الگو مطرح بود که جا دارد از مدیر میراث فرهنگی این شهرستان قدردانی کنم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان با بیان اینکه دزفول داعیه‌دار دیانت و حفظ ارزش‌های دینی و مذهبی است، اظهار کرد: خوشبختانه با وجود تقارن ماه مبارک رمضان و ایام گردشگری مشکل خاصی در کل استان خوزستان و دزفول ایجاد نشد.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

دیدار رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان
ضرورت فراهم کردن شرایط برای تعطیلی دو روزه بانکها
روایت ضیافت زوار با مستندسازی به زبانهای عربی و فارسی
جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان خبر داد : اولین همایش علمی فرصت ها و چالش های خوزستان برگزار می شود
محرومیت زدایی از منطقه احمد فداله با تلاش دولت سیزدهم
سرلشکر باقری: تغییرات در مرزهای کشورهای منطقه را تحمل نمی کنیم
محکومیت انفصال از خدمت شهردار اهواز لغو شد
قطع شدن برق برخی از منطقه لشکر آباد اهواز
صفحه نخست روزنامه‌های سه شنبه ۹ خرداد ماه
صدرنشینی تیم ملی والیبال زنان با پیروزی مقابل نپال

سرخط اخبار کل

9713736_877
169661023
1401040508502366025581264
11471277_395
168962609
5945450

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *