پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

سند ۲۰۳۰ ابزار دشمن برای متلاشی کردن کانون خانواده

امام جمعه اهواز: دشمن در سند ۲۰۳۰ آموزش و پرورش و فرزندان ما را هدف قرار داده است.

به گزارش گروه سیاسی جوانان خوز ، آیت الله موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه اهواز گفت : هدف اصلی سند ۲۰۳۰ با توجه به بیانات مقام معظم رهبری به مسئولان یکسان سازی فرهنگی و برداشتن مرزهای هویتی و دینی است حال آنکه اگر از امتی دین را بگیرند، آن ملت ضربه می‌خورد.

وی افزود : سند ۲۰۳۰ یک جنگ جهان شمول و از ابزارهای دشمن برای متلاشی کردن کانون خانواده است ولی متاسفانه برخی افراد در راستای اهداف شوم این سند فعالیت می‌کنند.

امام جمعه با اشاره به اینکه  دشمن در  سند ۲۰۳۰ آموزش و پرورش و فرزندان ما را هدف قرار داده است ، ادامه داد : در این سند از سن مهدکودک تا بزرگسالی برنامه ریزی کرده‌اند و  می‌خواهد از این طریق به اهداف و افکار شوم خود برسند لذا افکارو مفاهیم لذت جویی، پوچ گرایی و ناخدا باوری را ترویج می‌دهند.

آیت الله موسوی فرد بیان کرد: معلمان متدین و انقلابی اجازه ندهند دشمن با برنامه ریزی و ورود به موضوع آموزش و پرورش، ارزش های غربی را به کودکان ما منتقل کنند.

وی با تاکید بر لزوم توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال برای جوانان گفت :  گردشگری باید در چارچوب قانون و رعایت شئونات اسلامی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی افزود : شهدای نیروی انتظامی با جانفشانی در راه امنیت کشور به شهادت رسیدند و ما در سایه این امنیت در آرامش به سر می‌بریم  و ماموران انتظامی در عرصه‌های گوناگون برای اقتدار و امنیت کشور تلاش می‌کنند که جای قدردانی دارد.

آیت الله موسوی فرد یکی دیگر از مطالبات مردم را رعایت حجاب در جامعه عنوان و بیان کرد: وضع حجاب در کشور بهتر شده ولی برخی مکان‌ها مورد بی‌توجهی قرار گرفته‌اند.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد زمینه اشتغال برای جوانان از سوی مسئولان ادامه داد :  واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل استان باید فعال شوند و در حلقه تولید قرار گیرند.

امام جمعه اهواز  با اشاره به پیگیری رییس دادگستری خوزستان در مورد حق آلایندگی خوزستان بیان کرد : ۲۱ هزار میلیارد ریال بابت معوقات حق آلایندگی خوزستان وصول شد که جای تشکر و قدر دانی دارد.

آیت الله موسوی فرد انتظار برای فرج امام زمان(عج) را نیازمند آمادگی فردی، اجتماعی فرهنگی، فکری و تکنولوژی دانست و گفت: جامعه شیعی باید خود را برای ظهور حضرت آماده کند و نباید صرفا تماشاچی تحولات جهانی بماند.

وی با تاکید بر لزوم آمادگی همیشگی ارتش افزود: ارتش اسلام باید سلاح‌های موجود را اصلاح و سنگرهای لازم را در سراسر جهان ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: شعله عشق و شوق برای چنین مبارزه جهانی باید در دل سربازان امام زمان(عج) زنده نگه داشته شود.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

رهبر انقلاب: اطلاع داریم که آمریکا به‌دنبال بحران‌سازی در ایران است
تولید بیش از ۷ میلیون تن محصولات صنعتی در خوزستان
حضور پرشور مردم دزفول در راهپیمایی و تجمع خانوادگی مدافعان حریم خانواده
تکذیب تجمع نیروهای نظامی ایران در مرزهای شمالی و ورود احتمالی آنها به خاک ارمنستان
استقلال ملاثانی به تقسیم امتیازات رضایت داد
غیرفعال بودن بیش از ۴۰۰ واحد تولیدی در خوزستان
صفحه نخست روزنامه‌های چهارشنبه ۲۸ تیر ماه
به دام افتادن شیاد سایبری در خوزستان
تسهیل اسکان زائران با همکاری سپاه در خوزستان
کمالوندی: گزارش اخیر آژانس تکرار موارد بی‌اساس قبلی با اهداف سیاسی است

سرخط اخبار کل

7968790_956
IMG-20231012-WA0018
169799355
9567697_919
8630496_703
170040643

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *