پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

سوءاستفاده سیاسیون از انتخابات با دوقطبی کردن جامعه و یارگیری

امام جمعه دزفول: سیاسیون تلاش دارند با دوقطبی کردن جامعه و یارگیری از فضای انتخابات مجلس شورای اسلامی سوءاستفاده کنند.

به گزارش گروه شهرستانی جوانان خوز، حجت الاسلام مسعود بهرام پور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهرستان گفت: نیمه دوم سال منتهی به انتخابات مجلس شورای، آغاز فعالیت‌های سیاسیون است، ولی اجازه دهیم سیاسیون در فضای انتخابات، جامعه را دوقطبی کنند.

وی با بیان اینکه برخی سیاسیون نخستین چیزی که به فکرشان می‌آید دوقطبی کردن فضای جامعه و یارگیری از این فضا است، افزود: نمازگزاران و حزب الهی‌ها باید هوشیار باشند و اجازه ندهند سیاسیون آن‌ها را در قالب‌های دوقطبی ببرند.

حجت الاسلام بهرام پور با بیان اینکه تعداد افراد بدون تقوا و ایجادکننده پازل دوقطبی برای رسیدن به نتایج خود کم نیستند، ادامه داد: در همه دنیا وقتی اختلافی وجود دارد طرفین سعی می‌کنند برای تضعیف دیگری از نفرات مقابل یارگیری کنند که این یارگیری‌ها با دوقطبی سازی انجام می‌شود.

خطیب نماز جمعه دزفول به آغاز هفته وحدت و تلاش پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) برای توسعه وحدت اشاره کرد و گفت: این هفته، هفته همدلی و کسانی است که ولایت اهل بیت را پذیرفته‌اند.

وی می‌گوید: پیامبر با تمرکز بر اشتراکات بر موضوع وحدت اصرار داشتند و تلاش کردند حتی با افراد مخالف و دشمنان خود نیز با انسانیت و عطوفت برخورد کنند، امیرالمونین نیز بعد از وفات پیامبر، همه را به صبر دعوت می‌کردند تا امت پیامبر تکه تکه نشود.

امام جمعه دزفول اضافه کرد: کسی به دنبال تفرقه است که می‌داند تفرقه به نفع او است، اما به خوبی می‌دانیم که وحدت مسلمین به نفع ما است.

اخلاص در دوران دفاع مقدس تعیین کننده بود

حجت الاسلام بهرام پور با اشاره به پایان هفته دفاع مقدس، افزود: این هفته، هفته عبرت گیری‌ها است و به ما نشان می‌دهد هرجا همه با هم باشیم و از نظام دفاع کنیم و حاضر باشیم برای رسیدن به آرمان‌های اسلامی از مال و جان و آبروی خود بگذریم خدا ما را تنها نمی‌گذارد.

وی ادامه داد: خدا به ما نشان داد که در مساله دفاع از دین از ما اخلاص می‌خواهد و در این صورت بزرگترین هدایا را به ما عطا خواهد کرد.

حجت‌الاسلام بهرام پور گفت: گاهی اوقات برای آرامش دل‌های شهدا به آن‌ها الهام می‌شد که در چه تاریخی به شهادت می‌رسند؛ این نشان دهنده اخلاص شهدای والامقام است.

وی افزود: فرماندهان دفاع مقدس با سن و تجربه کم درمقابل ژنرال‌های عراق و مستشاران آمریکایی، آلمانی و انگلیسی ایستادگی می‌کردند و این ژنرال‌ها حتی تصور هم نمی‌کردند ایرانی‌ها بتوانند مقابل این تاکتیک‌ها مقاومت کنند.

امام جمعه دزفول می‌گوید: تدبیر، سلاح و امکانات دشمن در جنگ تعیین کننده نبودند، بلکه اخلاص رزمندگان ما در این دوره تعیین کننده بود، جوانانی با سنی کم، ولی با تقوا صحنه‌هایی در دوران دفاع مقدس آفریدند که همچنان برخی اندیشمندان در صفحات تاریخ به دنبال کشف رموز این موفقیت‌ها هستند.

حجت الاسلام بهرام پور عنوان کرد: بچه‌های جنوب لبنان و غزه که این مقاومت را تجربه کرده‌اند رمز این پیروزی‌ها را می‌دانند.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

آبادان صدرنشین سوپرلیگ فوتسال بانوان
رییس سازمان انرژی اتمی: دست ایران در مذاکرات پُر است
نویدکیا: خاطرات خوبی از آبادان دارم/ در خصوص جدایی مرزبان بعدها صحبت خواهم کرد
ساخت پست برق بعثت ماهشهر
مطالبه جدی مردم ، مقابله با هنجارشکنان عفاف در جامعه
برپایی نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان
پیام امام راحل (ره) برای مردمی‌سازی روز جهانی قدس
فردا، پایان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
محکومیت یک بیشه خوار در دزفول به حبس تعزیری
جابه جایی بیش از ۲ میلیون و ۲۹۰ هزار مسافر در راه آهن جنوب

سرخط اخبار کل

169619683
169918127
169864241
169937031
IMG_۲۰۲۲۰۹۲۳_۱۶۵۲۲۵
9581617_490

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *