پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

سوددهی گروه ملی فولاد ایران با تحقق تولید یک میلیون تن محصول

مدیرعامل گروه ملی فولاد ایران: درصورتیکه امسال تولید یک میلیون تن محصول محقق شود، این شرکت به سوددهی می‌رسد.

به گزارش گروه خبری جوانان خوز، علی محمدی ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: گروه ملی فولاد ایران تقریبا یک واحد تولیدی و صنعتی دولتی است که ۷۵ درصد سهام آن برای بانک ملی ایران، ۲۲ درصد برای سازمان اموال تملیکی و ۴ درصد برای بازنشستگان این شرکت بزرگ است.

وی با بیان اینکه گروه ملی تاحدودی از شرایط سخت فاصله گرفته است، افزود: درحال حاضر این شرکت دارای ۸ خط تولید در ۶ کارخانه است و ۲ میلیون تن ظرفیت تولید دارد.

محمدی تعداد نیرو‌های انسانی فعال در این شرکت را ۳ هزار نفر اعلام کرد و ادامه داد: از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۷ گروه ملی فولاد ایران در شرایطی قرار گرفت که مشکلات کارگری، بدهی‌های بیش از حد ارزی و گمرکی، مالیاتی، بانکی، بیمه، برق، گاز و… در آن بیداد می‌کرد.

مدیرعامل گروه ملی فولاد ایران اضافه کرد: از سال ۱۳۹۷ تولید این شرکت از صفر آغاز و در سال ۱۴۰۱ به ۴۵۰ هزار تن رسید، امسال تولید یک میلیون تن محصول در دستور کار قرار دارد و با تحقق این میزان تولید به سوددهی می‌رسد.

وی با اشاره به قطع برق فولاد خوزستان در تابستان و قطع گاز در فصل زمستان، گفت: وقتی تولید شمش فولاد متوقف شود، شرکت‌های نورد لوله، کاویان، اکسین و… نمی‌توانند تولید داشته باشند و به ناچار تعمیرات ضروری را اجرایی می‌کنیم.

محمدی به فعالیت کارخانه ماشین سازی با ۱۵۰ نیرو و به صورت شبانه روزی و ۴ شیفت اشاره کرد و افزود: در این کارخانه، قطعه‌های مورد نیاز سایر کارخانه‌ها تولید می‌شود.

وی با اشاره به اجرای تعمیرات اساسی کارخانه تولید لوله‌های بدون درز گروه ملی فولاد ایران، ادامه داد: نیرو‌های کارگری عموما ساکنان مناطق اطراف و نیرو‌های کارشناسی و متخصصان حوزه‌های مختلف نیز از سطح استان هستند.

محمدی به برگزاری آزمون استخدامی گروه ملی در سال ۱۴۰۱ اشاره و اضافه کرد: شرط شرکت و پذیرش ۴۰۰ نفر در این شرکت، بومی بودن بود و همگی از استان خوزستان هستند.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

جمع آوری سیفون‌های غیر مجاز در شبکه‌های آبیاری میانآب شوشتر
احداث بندر بزرگ خلیج فارس در خوزستان از محل اعتبارات ملی
تاکید استاندار بر مدیریت مسئولان بر وضعیت بازار خوزستان
برگزاری مراسم گرامیداشت شهید آیت‌الله رئیسی در شرکت آب و فاضلاب اهواز+تصویر
خطبه های عبادی_سیاسی نماز جمعه اهواز
استاندار خوزستان ؛حرکت هیئت دولت از اندیمشک و دزفول آغاز میشود
بازگشت پیکر مطهر ۳۵ شهید تازه تفحص شده به کشور+گزارش تصویری
یورش نظامیان صهیونیستی به « الخلیل» و « طرکوم»
روایت مشکاتیان از کوچهِ سازها
پوشش تحولات اوکراین| پنتاگون: اعزام نیرو به فنلاند و سوئد بعید نیست

سرخط اخبار کل

واگذاری
139912190932413322381944
9571894_542
10044012_484
14001221000418_Test_PhotoN
1403011116262735029706834

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *