Language

Language

ضرورت بهبود فضا و تامین امکانات به روز در دانشگاه فرهنگیان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: برای افزایش تمایل به تحصیل در این دانشگاه باید به سمت بهبود فضا و تامین امکانات به روز حرکت کنیم.

به گزارش گروه سیاسی جوانان خوز ، دکتر حسن مروتی در نشست هیات امنای دانشگاه فرهنگیان خوزستان افزود:  سال گذشته از یک هزار نفر رتبه‌های برتر کنکور، ۳۴۳ نفر تمایل به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان را داشتند. این اتفاق نشان می‌دهد که افراد توانمند و هوشمند کشور تمایل به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان را دارند و قطعا با این روند شاهد تحول بسیار خوبی در آموزش و پرورش خواهیم بود.

وی با بیان اینکه یکی از دانشگاه‌های هدفمند کشور دانشگاه فرهنگیان است اظهار کرد: مراکز تربیت معلم ۱۰۳ سال قدمت فعالیت دارند و برهمین اساس بسیاری از مراکز و پردیس‌های دانشگاه‌های تربیت معلم فرسوده و قدیمی هستند.

استاندار خوزستان در این نشست گفت :  مهمترین کار این دانشگاه پرورش و تحویل معلمان به سیستم آموزش و پرورش است و خوشبختانه این دانشگاه در رفع کمبود نیروی آموزشی در استان عملکرد موفقی داشته است.در عین حال امیدواریم با تقویت کادر دانشگاه و بکارگیری اساتید تخصصی عقب ماندگی های آموزشی در استان جبران شود.

علی اکبر حسینی محراب افزود :  امروز مشکلات و موانع دانشگاه فرهنگیان مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات خوبی گرفته شد از جمله اینکه ساماندهی خوابگاه ها در دستور کار قرار گرفت. همچنین برای ساخت خوابگاه جدید بنا شد با وزیر علوم مکاتبه شود.انشاالله در سال تحصیلی جدید دانشجویان عزیز این دانشگاه مشکلی از لحاظ خوابگاه نداشته باشند.

در ادامه این نشست رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان گفت:  پنج هزار و ۷۳۱ نفر دانشجو در دانشگاه فرهنگیان استان مشغول به تحصیل هستند. ورودی امسال به دانشگاه فرهنگیان استان یک هزار و ۷۰۰ نفر بوده است و متاسفانه فضای خوابگاه‌های استان برای این حجم دانشجو پاسخگو نیست و دانشجویان در شرایط نامناسبی زندگی می‌کنند.

مسعود صالحی افزود : دانشجویان دختر پردیس‌های دانشجویی اهواز از وضعیت فضای آموزشی خود ناراضی هستند. همچنین قدمت این پردیس‌ها تا ۹۰ سال نیز می‌رسد و فرسودگی ساختمان‌ها فضای نامناسبی را برای ادامه تحصیل دانشجویان ایجاد کرده است.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

کارخانه‌خواری به جای کارخانه‌داری
پیروزی موحد در مسابقات شطرنج قهرمانی جهان
دیدار فرماندار شهرستان بهبهان با خانواده های شهدا
جنگ عراق همچنان سربازان آمریکایی را می‌کُشد!
ثبت جهانی«کاروانسرای افضل» شوشتر
صدر: سخنان رئیسی در سازمان ملل از موضع عزت و اقتدار بود
سازمان منافقین از سال۵۴ به دنبال ترور آیت‌الله بهشتی بود
مردی که سیل از شرم ایمانش غرق عَرَق شد
جهان سیاست | آغاز نشست مجمع عمومی سازمان ملل برای تعلیق عضویت روسیه در شورای حقوق بشر
آبفا اهواز | اتمام عملیات اصلاح خط فاضلاب خیابان خرداد منطقه گلستان

سرخط اخبار کل

IMG_۲۰۲۲۰۳۱۶_۱۹۲۰۲۰
1402052118180472828138054
1403050808001775330657354
10120719_680
1400102614264084624544384
IMG_۲۰۲۲۰۴۱۵_۰۶۲۰۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *