پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

مدیرکل فرهنگ خوزستان: محتوای قرآنی با زبان هنر به نسل جدید ارایه شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با تاکید بر تعامل بین هنرمندان و فعالان قرآنی، تمرکز بر فعالیت‌های فرهنگی و هنری با محتوای قرآنی برای انتقال معارف عظیم قرآن به جوانان را از جمله اولویت‌های مهم این اداره کل در سال جاری عنوان کرد.

به گزارش گروه فرهنگی جوانان خوز ، مجید منادی چهارشنبه در آیین گشایش پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در نمایشگاه بین‌المللی اهواز، خوزستان را استانی قرآنی خواند و اظهار کرد: به یاری خداوند در سال جدید با همگرایی که در دستگاه‌های فرهنگی وجود دارد شاهد آثار به‌روز، هنرمندانه و جدید با محتوای قرآنی باشیم.

وی، تولید محصولات هنری با محتوای قرآنی را قله و اوج اقدام‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان دانست و افزود: تعامل بین قرآن پژوهشان و فعالان قرآنی با هنرمندان در وضعیت مطلوبی قرار ندارد، از این رو، پیوند بین فعالان قرآنی و هنرمندان که هنر به عنوان ودیعه الهی در اختیار آن‌هاست باید محکم‌تر و بیشتر شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از فعالان قرانی خواست محتوای قرآنی مناسب برای نیاز امروز جامعه را تولید کنند و در اختیار هنرمندان قرار دهند تا فعالیت‌های فرهنگی و هنری مختلفی در سال جدید شکل گیرد.

وی تقویت فعالیت‌های قرآنی را محک و معیار سنجش اقدام‌های سال جاری دانست.

منادی به تلاش‌ها و اقدام‌های مختلف برای برگزاری پانزدهمین نمایشگاه قرآن در استان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه در حد توان و ظرفیتی که موجود بود برپا کردیم تا مردم با فعالیت‌های و شخصیت‌های قرآنی استان آشنا شوند.

پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان روز چهارشنبه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز گشایش یافت و به مدت پنج روز پذیرای علاقه‌مندان به حوزه قرآن و عترت است.

نمایشگاه قرآن امسال با شعار «می‌خوانمت» و با حضور ۱۱۲ غرفه محصولات فرهنگی و قرآنی، حجاب و عفاف، کودک، بخش‌های هنری و صنایع دستی قرآنی را ارایه ‌می‌کند.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

۱۰ ربیع الثانی، وفات حضرت معصومه (س)
تغییر در آیین‌نامه اعزام استاد به کرسی‌های زبان فارسی خارج از کشور
اولین حضور شمس لنگرودی در تئاتر
قیمت طلا و سکه در بازار اهواز ۴ آبان ۱۴۰۱
خوزستان در جایگاه برتر خرید تضمینی گندم در کشور
پاسخی به ادعای عبدالکریم سروش درباره مولانا و ملاصدرا
توسط سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان صورت گرفت
ایجاد عدالت بهداشتی و درمانی اولویت وزارت بهداشت
افزایش ۲۰۰ مگاواتی ظرفیت تولید برق نیروگاه سد دز
هشدار نارنجی مواج شدن شمال خلیج فارس

سرخط اخبار کل

17116
9731949_453
1396021014183390710681434
IMG_۲۰۲۲۰۹۱۲_۲۳۳۰۲۰
1400071209355858023742284
1402032216235239227758104

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *