پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

معارفه دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان خرمشهر+ گزارش تصویری

امروز شنبه ۷ بهمن ماه با حضور دکتر بهمن شهریاری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان ، معاون پشتیبانی ستاد استان ، نماینده ولی فقیه شهرستان خرمشهر ، فرماندار ویژه خرمشهر ، فرمانده سپاه شهرستان ، فرمانده فراجا شهرستان و مسئولین شهرستانی ، سید عبدالرزاق نورانی بعنوان دبیر ستاد امربه معروف شهرستان خرمشهر معارفه شد .

به گزارش گروه شهرستانی جوانان خوز، دکتر بهمن شهریاری دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان خوزستان با تاکید بر شکل‌گیری شوراهای امربه معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی شهرستان ، خاطر نشان کرد ؛ شورای دستگاه‌ اجرایی متولیِ آن مسئله‌ای است که از یک طرف به مردم تذکر دهد و جای دیگر طرف حساب دستگاه‌های اجرایی باشد .

دبیر ستاد امربه معروف استان ضمن تاکید بر موضوع محوری جلسات ، تصریح کرد ؛ جلسات باید موضوع محور و در سامانه ارزیابی عملکرد بارگذاری و بازتاب داده شوند .

شهریاری تاکید کرد ؛ منکرهای اداری احصاء و با آنها برخورد شود ، امربه معروف و نهی از منکر تنها در عرصه عفاف و حجاب خلاصه نمی‌شود ، باید از بنر بشکل «بصری» با محتوای احادث ائمه(ع) که مربوط به امربه معروف و نهی از منکر است در دستگاه‌های اجرایی کار شود . این بنرها باید حاوی پیام به جهت فضاسازی در دستگاه مربوطه باشد .

معاون سیاسی سپاه ولیعصر(عج) استان با اشاره به عرصه‌های ابلاغی مختلف ستاد امربه معروف و نهی از منکر ، اظهار کرد ؛ عفاف و حجاب یک عرصه از ۱۸ عرصه ستاد امربه معروف و نهی از منکر است ، که این عرصه‌ها تمام جوانب زندگی مردم را در بر می‌گیرند ، و ستادکل در استان متولی سازماندهی ، جذب و بکارگیری نیروهای توانمند مردمی برای پیشبرد و رفع مشکلات عدیده که این ۱۸ عرصه آنها را احصاء می‌کنند ، می‌باشد .

شهریاری با اشاره به فعالیت میزخدمت در نماز جمعه خاطر نشان کرد ؛ ستاد امربه معروف گروه‌های ۵ نفره متشکل از برادران و خواهران فعالِ عرصه عفاف و حجاب را برای تذکر لسانی با حکم ماموریت از ستاد امربه معروف و نهی از منکر سازماندهی می‌کند ، و این گروه‌ها مردم دغدغه‌مندی هستند که یا با فراخوان حضور پیدا می‌کنند و یا بصورت خودجوش حضور بهم می‌رسانند .

دبیر ستاد امربه معروف استان در ادامه بیان کرد ؛ ۳۳ دستگاه در «ماده ۲۰» ماموریت دارند که دغدغه‌های جامعه را حل کنند ، این ماموریت از صدور مجور شروع شده و در طول نظارت توسط دستگاه‌های اجرایی مربوطه پیگیری می‌شود ، گاها می‌بینیم که یک گروه موسیقی با برنامه‌ای مشخص مجوز اجرا می‌گیرد ولی در صحنه اجرا شکل برنامه و یا خواننده را تغییر می‌دهند ، که باید بر این موارد نظارت کامل بشود .

وی گفت ؛ نظارت بر اصناف ، بازار ، کافه‌ها بیشتر شود ، زیر پوست شهر رصد و روی این موضوع باید کار بیشتری صورت بگیرد ، اتحادیه و بسیج اصناف به مجوزهای قانونی و اماکنی که بصورت غیرقانونی فعالیت دارند نظارت داشته و برخورد کنند .

دکتر شهریاری در پایان با تاکید بر نظارت فضای حقیقی و مجازی تصریح کرد ؛ فضای حقیقی مغازه‌ها هستند که متولی آن پلیس اماکن می‌باشد ، ولی برای فضای مجازی وقت بیشتری گذاشته شود ، بچه‌های ما چه دختران و چه پسران در این فضاها بمباران می‌شوند ، فلذا نیاز به فعال کردن همه‌ی عوامل برای رصد و توجه بیشتر است .

معارفه دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان خرمشهر+ گزارش تصویری معارفه دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان خرمشهر+ گزارش تصویری معارفه دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان خرمشهر+ گزارش تصویری

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

«ابوریحان» بنیانگذار مطالعات تطبیقی ادیان است
اولویت اصلی سرپرست جدید فدراسیون ژیمناستیک
رئیسی:حل معضل ریزگردها تا رسیدن به نتیجه باید دنبال شود
چرا دنیا به سمت برق هسته‌ای رفته است؟
امام جمعه آبادان: برخورد جدی با عاملان حادثه ریزش ساختمان در این شهر، مطالبه مردم است
سومین رزمایش گروه های جهادی باغملک
محکومیت قاچاقچی سیگار و تنباکو در دزفول
بزرگداشت دهه کرامت با برگزاری یک هزار برنامه در خوزستان
اجتماع خانوادگی مدافعان حریم خانواده در دزفول
ممنوعیت نصب پمپ بر روی کنتور یا شبکه توزیع آب

سرخط اخبار کل

1402013111501013727435814
SAVE_۲۰۲۴۰۱۲۵_۱۱۵۲۱۴
8573637_599
IMG_20230626_134824_251
169770493
10137398_324

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *