معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان بر ضرورت پوشش رسانه‌ای صحیح از دیدار عمومی رییس‌جمهور با مردم در جهت جلوگیری از سوء استفاده رسانه‌های معاند تاکید کرد و عنوان داشت: فضای مجازی در حوزه اطلاع رسانی فعال شود و دستاوردهای مهم با نشر حداکثری به اطلاع مردم برسد تا مردم آمادگی لازم را برای دیدارهای عمومی داشته باشند.

افرازه شهاوند با بیان اینکه بازدیدهای لازم را از فعالیت‌های تبلیغی دستگاه‌ها در سطح شهر خواهیم داشت، بیان کرد: اقدامات تبلیغی انجام شده در شهرستان‌ها به صورت مستند در اختیار مرکز استان قرار گیرد.

وی بر حاشیه نگاری سفر از سوی رسانه‌ها تأکید کرد و تصریح کرد: ظرفیت های خوزستان با سایر استان‌های کشور قابل مقایسه نیست در این راستا همه رسانه‌ها باید در جهت نمایش این ظرفیت‌ها به میدان بیایند.

معاون سیاسی  اجتماعی استانداری خوزستان افزود: آگهی‌نماهای عظیم سطح شهر تماما به عرضه دستاوردهای دستگاه‌ها و معرفی قابلیت‌های استان بپردازند، زمان دیدار عمومی رییس جمهور نیز از طریق رسانه‌ها و بیلبوردهای تبلیغاتی به اطلاع مردم برسد.

افرازه شهاوند با اشاره به شعار سفر ” خوزستان سرزمین فرصت‌ها” ابراز داشت: هیچ شهری در استان باقی نخواهد ماند که رییس جمهور یا وزرای ایشان به آن سفر نکنند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به استان خوزستان دارد، گفت: در حوزه پروژه ای، هزینه‌ای، محتوایی و مجوزها پیشنهادات خوبی را ارائه کردیم و امیدواریم نتایج خوبی را برای مردم شریف استان خوزستان کسب کنیم.

مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان در پایان این نشست بر پشتیبانی سفر رییس جمهور، نظرسنجی افکار عمومی برای تمامی اقشار و سنین در فضای مجازی، تولید محتوای گسترده با همکاری رسانه‌ ملی و خبرگزاری‌ها، اکران فعالیت‌های خاص دستگاه‌ها و ظرفیت‌های استان خوزستان در آگهی‌نماهای تبلیغاتی سطح شهر تاکید کرد.