پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

نویدکیا: خاطرات خوبی از آبادان دارم/ در خصوص جدایی مرزبان بعدها صحبت خواهم کرد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان از صنعت نفت آبادان به عنوان یک محک جدی پیش از حضور در جام باشگاه‌های آسیا یاد کرد.

به گزارش گروه خبری مجمع جوانان از آبادان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته ۲۴ لیگ‌برتر فوتبال اظهار کرد: قطعا بازی سختی خواهیم داشت چون تیم صنعت نفت فرهنگ فوتبال و ساختار فوتبال خوزستان را خفظ است.

وی افزود: شاید کمتر کسی فکر می‌کرد منصوریان و تیم صنعت نفت در این فصل تیم را به اینجا برسانند و کسی از تیم ضعیف ابتدای فصل چنین انتظاری نداشت، نفت آبادان فوتبال خوبی را بازی می کند و نتایج درخشانی هم گرفته و این تیم متحول شده و می‌دانیم که بازی سختی داریم، اما باید تمام تلاش خود را کنیم، این بازی قرعه خوبی برای ما خواهد بود که پیش از اعزام به عربستان با آب و هوای نزدیک به آن کشور، یک محک جدی بخوریم. من خوشخالی که به آبادان آمده ام، اینجا دوستان خوبی دارم و امیدواریم فردا بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان، در خصوص حضور نورافکن در اردوی تیم ملی تصریح کرد: بازیکنان حرفه‌ای شده‌اند اما به او اجازه تمرین زیادی به او ندادیم، و نورافکن با ریکاوری روز گذشته و تمرین سبکی که امروز داشته، اما او یک بازی سنگین و پروازهای طولانی داشته و گمان نکنم مشکلی برای بازی فردا داشته باشد‌.

نویدکیا در خصوص پیوستن یک مربی خارجی جدید به کادر فنی این تیم، بیان کرد: دو تن از مربیان آقایان مرزبان و کریمی دیگر در کنار ما نخواهند بود که در این خصوص در آینده صحبت خواهیم کرد، خیلی مربیان را به ما معرفی کردند اما با شناختی که از این مربی داریم و سوابقی که دارد، حس می کنم شرایط بهتری دارد و تجربیات وی به ما کمک کند، او از روز گذشته به ما ملحق شده و در بازی های آسیایی می تواند به ما کمک کند.

وی  در خصوص غایبان احتمالی تیمش گفت: تمام نفرات را در اختیار داریم، فقط روز وضعیت جلال علیمحمدی کمی تردید بود که صلاح دیدیم وی در بازی فردا همراه تیم نباشد و به استارحت بپردازد.

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی در خوزستان متلاشی شد
کمپ ترک اعتیاد بانوان در استان خوزستان احداث می‌شود
لزوم دفن اصولی و سریع پسماند‌های عفونی در بهبهان
کشف ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین توسط پلیس دزفول
رایزنی ورزای خارجه ایران و فیلیپین در حاشیه نشست سازمان ملل
اعزام آتش نشانان اهواز برای مهار آتش سوزی پست‌ برق آبادان
اطعام سه هزار نفر در امیدیه
لایروبی۷۰ منهول فاضلاب توسط منطقه ۴ آبفا اهواز
افزایش سامانه های ثبت تخلف در جاده‌های خوزستان
برپایی مضیف عربی و سیاه‌چادر‌های بختیاری برای اربعین

سرخط اخبار کل

9527483_105
9960838_968
8878856_579
171132309
1401061514535948526043014
IMG_20230701_232030_827

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *