پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

فراهانی: امیدوارم برابر سنگال هم به پیروزی برسیم

بهترین بازیکن میدان دیدار هندبال ایران و ازبکستان گفت: امیدوارم همانند بازی اول در دیدار برابر سنگال نیز به برتری دست پیدا کنیم.
به گزارش جوانان خوز ، نسترن فراهانی در خصوص برتری تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان برابر ازبکستان در نخستین دیدار ایران در مسابقات قهرمانی جهان در مقدونیه شمالی، اظهار داشت: بازی خوبی بود پیش از این ازبکستان را در قهرمانی آسیا شکست داده بودیم.  تیم ما آماده بود. البته ازبکستان هم تلاش کرده بود و نسبت به مسابقات قزاقستان پیشرفت کرده بود. با بازی خوب خود و اینکه می‌خواستیم پیروز میدان باشیم، این تیم را شکست دادیم.

وی در خصوص اینکه تیم ایران در نیمه دوم بازی بهتری را ارائه داد،گفت: ابتدا حریف را دست کم گرفته بودیم ولی بعد به خودمان آمدیم و دیدیم ازبکستان پیشرفت کرده است و بازی را به نفع خود به پایان رساندیم.

بهترین بازیکن میدان در این دیدار تاکید کرد: بازیکنان ازبکستان اشتباهات فردی داشتند که روی عملکرد آنها تأثیر داشت در مقابل ما هم اشتباهات خود را کمتر کردیم تا بتوانیم پیش بیفیتم و با اختلاف این تیم را شکست دادیم.

وی در خصوص تیم سنگال و مقدونیه، دو حریف دیگر ایران در این گروه گفت: امیدوارم برابر سنگال به پیروزی برسیم. بعد از آن با مقدونیه که میزبان مسابقات است بازی داریم. ما در قهرمانی آسیا هم تجربه حضور برابر تیم میزبان را داشتیم و آن را شکست دادیم هیچ دلیلی وجود ندارد که فکر کنیم نمی‌توانیم تیم میزبان را شکست دهیم. تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بهترین نتیجه را داشته باشیم. در پایان از مربی خودم  خانم  طاهره جهان‌بخش تشکر می‌کنم. او زحمت کشید که به اینجا برسم و انگیزه زیادی به من داد.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

تداوم وزش باد‌های متوسط و تندباد‌های لحظه‌ای در خوزستان
کشورهای عربی به دنبال آشتی دادن غرب با سوریه
عضو کمیته اجرایی فیفا: هیچ صحبتی درباره حذف ایران از جام جهانی نشد/ حضور ایتالیا خیال‌پردازی است
انهدام باند سازمان‌یافته ارتشاء و فساد اقتصادی در خوزستان
رهایی ۲ محکوم به قصاص در اهواز را از چوبه دار
پرداخت ۴۷۰ میلیارد ریال پاداش صرف جویی برق به خوزستانی ها
برخی از مشاور‌ان خانواده عامل طلاق زوجین هستند!
بیانیه دانشگاه هنر درباره عملیات "وعده صادق"
رئیسی: درصورت لزوم باید در سیاستها تجدیدنظر کرد!
لزوم بهره مندی از ظرفیت کانون‌های مساجد در رویداد‌های فرهنگی هنری

سرخط اخبار کل

170751391
139805090916335617998954
9519399_157
10715985_532
IMG_۲۰۲۲۰۹۰۵_۲۳۲۹۳۲
10446027_660

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *