Language

Language

نخستین اعزام تیم ورزشکاران بیماران خاص ایران به امارات

رئیس هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان از اعزام ورزشکاران این استان برای اولین بار به مسابقات بین‌المللی خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی جوانان‌خوز به نقل از  روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، جمال فتاحی، اظهار داشت: یکی از آرزوهای ۱۴ ساله من در هیئت ورزش بیماران خاص از ابتدا تاکنون، اعزام تیم ورزشکاران بیماران خاص خوزستان به یک تورنمت بین‌المللی بوده است که امروز شاهد تحقق این آرزو هستیم.

وی افزود: مسابقات جهانی پیوند اعضا هر ۲ سال یکبار برگزار می‌شود که فقط ورزشکاران پیوندی می‌توانند در آن حضور یابند که ورزشکاران با اراده کشورمان در آخرین دوره در ۲۰۱۹ انگلیس توانستند، به عنوان سوم تیمی جهان برسند اما به دلیل نداشتن فدراسیون جهانی بیماران خاص، تاکنون هیچ ورزشکاری از سایر گروها به مسابقات بین‌المللی اعزام نشده که با مجوز  فدراسیون و حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان در مهرماه برای اولین بار در تاریخ ورزش ایران تیم شطرنج آقایان و بانوان بیماران خاص استان با هزینه کامل هیئت به مسابقات یکی از کشورهای گرجستان یا آذربایجان اعزام خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان با ابراز خوشحالی از این موضوع، عنوان کرد: نفرات برتر جهت اعزام این مسابقات در انتخابی ۳۰ تیرماه در شهرستان ماهشهر انتخاب خواهند شد. حضور در این تورنمنت بین‌المللی علاوه بر این که سطح فنی شطرنج بازان خوزستان را ارتقا خواهد داد، تاثیر بسیاری در افزایش روحیه ورزشکاران بیماران خاص استان خواهد داشت.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

تداوم موج گرما در خوزستان
شناخت نفرات برتر مسابفات بین المللی شطرنج جام نیشکر
اجرای بیش از ۳ هزار ویژه برنامه هفته دفاع‌مقدس در خوزستان
شناخت نفرات برتر تنیس خوزستان
امضای نخستین تفاهم نامه گردشگری دفاع مقدس در خوزستان
برپا کردن بساط آش رشته در خانه نیما
پدیده‌ «دانشجو-خبرنگار» نگاه سنتی به رسانه را به چالش کشیده است
پیگیری آبرسانی به اراضی کشاورزی شهیون دزفول
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار اهواز، یکم مهرماه ۱۴۰۲
جذب امریه در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان

سرخط اخبار کل

139909231419260221803364
پوستر-فراخوان-سی-و-پنجمین-جشنواره-تئاتر-خوزستان-رونمایی-شد
11182523_695
thm_8539941_121
169917391
R1ZvjyRbWNIO

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *